jaroiten Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Hihi.. http://www.radiocity.se/gbg/commonfiles/8566.mp3 Citera
Svinto Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Haha, den var riktigt rolig! Killen tar det ju inte iskallt direkt. Citera
moody Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Vilken stackare, man hör hur rösten ska brista för honom =( Citera
PianoPer Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Åh fy faaaaaaaan...... Fruktansvärt verkligen. Med alla trådar huruvida poker är lagligt kan man ju onekligen undra om DET DÄR är lagligt. Citera
Staahla Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Hahaha... Jävlar så han kved. Citera
Skadast Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Man skulle varit måttligt nöjd på sina kompsiar Citera
bzkt Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Hahaha fyfan va rolig "Ja, nej... ja... nej!" Citera
fore_man Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 LOL Stackars grabb. Vilken morgonshow var det ifrån? Citera
TANDEMCYKELN Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 LOL Stackars grabb. Vilken morgonshow var det ifrån? Radio City i Göteborg. Rolig kille. När tjejen säger att hon är med barn, säger han: "Hur gick det till?". Citera
Svinto Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Rolig kille. När tjejen säger att hon är med barn, säger han: "Hur gick det till?". Tja, han kanske hade vidtagit någon form av försiktighetsåtgärd vid det aktuella tillfället och därför blev förvånad? Citera
wijaya Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Fyfan den är inte snäll! Men den gav mig ett gott skratt Citera
Milo Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 hahaha, nej fan va illa, hahaha Citera
BjornL1491910513 Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 busringningar for life Citera
jaroiten Postad 8 December , 2005 Författare Rapport Postad 8 December , 2005 busringningar for life www.busring.se Citera
kfluffie Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 "träffas och ta en öl grabbar emellan" "öl jaha ja nej" Haha! Riktigt bra länk! Citera
D_Persson Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Har ju nästan alla Morrongänget, eller tja de som släppts på CD, men denna snuben blir fett chockad, tror de ett av de värsta reaktionerna jag har hört. Finns ju en som slänger på luren på en också, de är ju itne så grova, leifei borde vara bättre kvalité på sina hade dem blivit bra meeeeeeeeeeeeeeeeee Citera
striker Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Bland dem bästa busringningen jag hört! HAHA Citera
NeoSlayer Postad 16 December , 2005 Rapport Postad 16 December , 2005 Det där ÄR faan inte roligt.. det har hänt mig i verkligheten efter en gotlandssemester.. orkar inte dra hela historien nu men jag var inte pappa tillslut iaf.. men jag fick vänta i 6 mån innan jag fick svar.. minns när jag fick beskedet. jag satt med det i handen i typ tre timmar innan en polare fick komma och öppna det.. Djävla psykobrud... Men min kompis kommentar var det bästa.. "det är ju som att ha vunnit typ 500000 på lotto" eftersom jag skulle slippa underhåll och sånt i 18 år.. haha, han är skön.. Citera
jaroiten Postad 29 April , 2016 Författare Rapport Postad 29 April , 2016 haha, han är skön.. That's what she said! Länken i OP är död, det här är i alla fall en fungerande länk av samma busringning: Citera
Recommended Posts