vocc Postad 7 December , 2005 Författare Rapport Postad 7 December , 2005 men du kompis. det lägsta talet är ju på 40 miljoner 400 tusen nånting. ditt är ju på 3 miljarder Citera
Daniel C Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 ok "nån som vet om man ska ta höger eller vänster när man kommer till 2a korsningen på maze: 345522" ? finns inga korsningar där Citera
Nickefik Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 En miljard avklarade på en dryg timma? Nånting säger mig att du skulle dominera i den tredje triwizard-turneringen i senaste Harry Potter-filmen. Okey, bäst att jag erkänner att jag inte hunnit riktigt alla än. Hoppas verkligen inte någon har suttit och gjort dem för hand och scannat in dem.... Se till att tävla på ordentligt. Jag berättade för en arbetskamrat om denna lysande tävling. Han sa genast att han skulle skriva ut alla siffror mellan 1 och 3 miljarder på en hemsida och lägga ut den på nätet och helt förstöra den här fina tävlingen. Fast det verkar som om han ännu inte gjort verklighet av sitt hot. Citera
vocc Postad 8 December , 2005 Författare Rapport Postad 8 December , 2005 ok, men gör han det kommer jag pajja hans sida genom att starta en ny tråd där man ska hitta det största talet som får en träff Citera
Recommended Posts