-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Har haft fadderbarn några månader nu. Snyggt jobbat!
-
Exakt Egentligen kan du nog ligga kvar som du gör i tidiga och bara höja din steal till 35+ istället men då blir det ju uppenbarligen lösare totalt och kanske lite jobbigare för dig, jag vet inte.
-
Om inte annat för att han har den absolut sämsta och töntigaste presentationen av alla. Kennyyyy KENFLO Flooooooooooooooooooriannn Nä men som sagt, ryggar bara Bielkheden där
-
Så, spelat 125 dollar på Lesnar till 1.72 på Lads nu! Fegade ur lite men nu är det gjort iaf... Ryggade David Bielkheden också 200 kronor på Joe Stevenson mot Kenny Florian till 2.60. Ärligt talat har jag ingen större åsikt om den matchen men det känns nog som ett hyfsat bra odds.
-
Orka vika postflop med 74 om vi lyckats ta oss dit sådär. (edit: menar AA-handen nu) Behöver inte vara mycket air i någons range där för att det ska vara dåligt att vika. Mot t.ex. 86 är det inte ens katastrof egentligen. Enda gången du är fucked är mot set och det är fan inte lätt att floppa sets...
-
Ser mycket bättre ut ja. Liiiite agressivare preflop kanske och sen kan du styra upp positionsspelet ännu lite till.
-
Betar nog hellre turn med AA i den fyrbetade potten på Q897 nånting. A5 är fold river som spelat men jag förstår nog inte checken på turn. Första handen med stege tolkar jag det som att fi var spewig. Tror faktiskt inte att riverfold är speciellt dåligt annars.
-
Limpsynar du 74s först ut eller är det fel i HHn? Snacka om att pissa bort pengar. Och seriöst, foldar du den sista AA där i trebetad pott är du fan efterbliven (hoppas inte Suron kommer in och börjar gråta nu) Den är iaf WP, eller snarare standard deluxe.
-
Fattar verkligen inte, du undrar om du ska höja rivrad trips mot zumsar som synar ner dig light, och om du ska höja AQ på 38QTQnär det är rundcheckat flop och du har checkat till en (duktig? ) PFare. Ja! Vad sägs om att HÖJA FLOP?
-
Favoritskapet oddsmässigt har ju såklart blivit så efter hur folk spelat. Det började som sagt med 50/50 på Betsson så inget konstigt med det IMO. Angående matchen så tror jag som sagt att problemet är att Lesnar också är en grym brottare och därmed utraderar Coutures största övertag. Ibland blir det då att de båda förmågorna jämnas ut och det t.ex. blir en renodlad boxningsmatch eftersom ingen kan ta ner den andra, men just när viktövertaget är så enormt tror jag verkligen att Lesnar kommer kunna skjuta in och få ner Couture på marken. Frågan är kanske vad han kan hitta på därnere, han utvecklades ju enormt bara mellan Mir och Herring och jag tror han kan ha tagit ett lika stort steg till. Som alla säger är det ju småjobbigt att beta mot Couture och dessutom har han redan bevisat att det alltid är farligt Hm hade du inte precis börjat kolla? Är du ifatt redan verkligen? Aja, hur kan man inte älska (SPOILER SPOILER) Stellan Skarsgård som galen tysk regissör, Aris kvinnoförnedrande tal inför en stor skara framgångsrika kvinnor eller Lil Bow Wows tjuvsmäll på en dryg jävla Seth Green
-
Tilt, oddset på Lesnar har gått ner nu och han står som klar favorit istället för 50/50 1.72 på Lads och 1.68 på Betsson. Couture 2.0 och 2.1. Kollar man runt lite verkar majoriteten tro på The Natural dessutom. Jag kommer fortfarande spela på matchen men inte så mycket som jag hade tänkt från början tror jag.
-
Jag har något svagt minne av att Party har varit uppe i rätten och att det skulle vara lugnt men jag är verkligen inte säker alls.
-
Just ja, idag bajsade jag äntligen manliga bajskorvar igen för första gången på fyra dagar!! Magknipen vägrar ge med sig helt bara, börjar bli segt. Loy kratom idag för övrigt. Ska iväg med Angie snart och käka, sen ska vi släppa iväg några växtfartyg med ljus i på floden så vi får ett långt och lyckligt liv. Ska be om lite pokermedrigg till Sverige också!
-
Hehe jaså jaså. Tur jag inte var så besatt förra resan då när du stalkade mig överallt. Hade kunnat sluta illa för mig Inser du inte att du bara får Arsenal och Arsenalfans att se ännu dummare ut? Kom tillbaka när skitlaget vunnit något stort igen... Ty ty, varit lite inne på just BJJ. Men samtidigt slipper jag gärna Gi så jag provar nog hellre något annat först. SW kanske då. Vet fortfarande inte om jag kommer slå slag i sak men har faktiskt börjat reka lite smått och hittat en klubb i HBG som verkar väldigt seriös I vilket fall kommer det nog bli gymet en månad först och någon slags konditionsträning innan det kan bli av, vill inte bli förnedrad och tappa lusten direkt
-
Hur kan en serie vara så jävla bra som Entouraaaaage Blir tillochmed bättre och bättre fortfarande tror jag.
-
Party är skattefritt va? Omifall att man skulle få ett ryck
-
Hehe jo. Sep-dec 07, mars-juni 08 och nu 5 veckor med en sjätte och sista kvar. En charter i mars 2007 oxå förvisso men den räknas väl knappt Det värsta verkar vara över med magen nu för övrigt. Angie har proppat i mig piller hela dagen och jag har kunnat äta två mål nu på eftermiddag och kväll, än så länge har maten hållt sig kvar.
-
Haft de värsta magsmärtorna i mitt liv nu också att lägga till förkylningen med hosta samt ryggskottet/sträckningen/whatever. Jävligt mycket flyt man haft med sin resa... Har fortfarande ont för övrigt men väntar en dag till, annars blir det sjukhus. 95% säker på att det är pga dålig BBQ.
-
Min flickvän börjar bli trött på mina försök till guillotines, rear naked chokes och armbars Funderar sjukt nog på att börja på någon kampsport i Sverige. Chansen (eller risken) att jag vågar är nog runt 35-40% men jag är så jävla sugen.
-
Massa socker i Gainomax så det passar bäst direkt efter träning då man behöver snabba kolhydrater. Frukt + proteindrink är grymt mellanmål istället.
-
[ ] Lätt beslut med 100BB [X] 400 jävla BB bakom Till att börja med tycker jag fyrbet med KJ är dåligt mot två så lösa spelare i vilket fall. De kommer syna dig jätteofta (om SVS fortfarande är som det brukade vara) och även när du floppar typ det bästa du kan göra är det skitsvårt. Allrams range här kan nog vara hyfsat vid men det luktar ju PP hos x-type när han kallsynar två gånger. Ärligt talat vet jag inte om jag någonsin lirat mot två pers med 400BB men det känns som du måste börja med att beta här. Runt 7-800. Tror inte du kan slinka om det blir HU men om båda vill spela vidare får man nog vara rätt försiktig.
