Gillar det inte alls. Det som får mig att ogilla förslaget är beskattningen av lön, vilket jag tycker är het befängt.
Hur tänker du på andra skatter, kapital, moms, konsumtion osv.
Tänkte du att skattetrycket skulle sänkas till 5% (skjuter från höften, korrigera mig gärna) av nuvarande?