Gå till innehåll

slowboy

Members
  • Innehåll Antal

    2 768
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av slowboy

  1. 100 dollar får du lätt av mig
  2. Hade aldrig hört talas om han innan, men har lirat lite mot han, verkar vara aggresiv
  3. Mycket möjligt att han kan ha settat eftersom han checkade på floppen sen CR på turn, så skulle nog också har lagt mina AA där...
  4. Tror du kommer bli besviken på fotbollen i år Parre grån inte för mycket när Hammarby åker ner och Gulder går till Änglarna :
  5. Det skall vara Peter ohlsson eller hur han stavar även om många säger att det är Alexander Stevic...
  6. Dubbla ju upp nyss iaf när han fick floppade färg all in med QdJd mot AdTs eller nåt sånt flop kom 28Kd och han dubbla Go Anders
  7. Tycker det är bra att du försöker försvara din blind, sen när du ställer in måste ha nästan ha ett överpar för att syna, eftersom han har ungefär lika stor stack som dig, tror inte han vill chansa för mycket...
  8. Jag är fan på...... verkar vara en bra ide
  9. Han kan helt enkelt har A8, A5 tror jag inte på och färgdraget känns heller inte så troligt du får fan ta och syna ner han där haha du kan ju aldig lägga en hand på rivern iaf så antar att du synade
  10. Hoppas det för nu är vipen borta
  11. Nu har jag samlat ihop till min bonus på heypoker men jag har spelat en del SNG för vippoängen jag får la fortfarande bonusen? * Lite RP - QoS *
  12. Jag säger bara, idag skall storkovan dras in på bomben =) Frölunda mosar med 6-1 och Södertälje med 4-2 så hoppas ja det blir fint odds Haha håller med om att NHL är fruktansvärt svårt att tippa.
  13. Jag hade synat alla dagar i världen, även på bubblan i WSOP har du otur har han väl setat i treor eller tvåpar men du har så många outs så hade inte tvekat..
  14. Haha som Aftonbladet sa, man hade kunnat ställa Boork i mål och leksand hade inte haft en chans iaf SM-Guld here we go!!!!
  15. Brynäs - the best team in the world , men Boork är ju kul som låter Korhonen stå istället för Honken Men alla litar vi på leif
  16. Lycka till säger jag bara, hoppas att du vinner upp dej lika snabbt som cessan
  17. haha karlsborg måste väl ändå vara den finaste staden i världen, dock finns det inget att göra här, det enda som finns är poker
×
×
  • Skapa nytt...