btw. Här e lite bilder jag tagit med min mobil. Svårt att få till det riktigt bra med så dålig kamera men jag e rätt nöjd med dom.
Ska börja posta lite bilder då och då. Är ju rätt kul att titta på bilder faktiskt. Fast tror jag utelämnar bilder på mig då det nog är rätt lågt intresse för sånt
Sen den här får va med bara för att ja..Behövs väl ingen förklaring. :h: :h: :h:
Fan va usel dygnsrytm man har, usch! Måste fixa till den. Sen är man bakis oxå. Kul att man lyckades sova mellan 03.00-07.00 och fortfarande va full när man vakna. WP! Sen somnade man mitt på dagen och sen somna man igen runt 22.00. Så har sovit 3 skift idag. Sjukligt störande.
Inte så mycket nytt på pokerfronten. Grindar lite low limit sng och tourneys. sng går bra men tourneys går sämre. Borde egentligen inte spela nå turrar men orkar inte motstå.
Måste säga att disneylåtar är så sjukt bra. Sitter och lyssnar på det till grinden vilket gör att man får en gladhetskänsla i sig vilket gör att man spelar bättre. Sen har man ju sin absoluta favorit rungoodlåt i Havet är djupt.
Nu är det bara 1 vecka kvar tills man flyttar. Känns lite speciellt att överge sin hemstad från dom senaste 3 åren men det ska samtidigt bli skönt med lite förnyelse och skönt att bo så nära Stockholm igen. Sen att inte behöva laga mat varje dag kommer oxå bli skönt.
För övrigt så är tour de france sjukt kul i år när Lance får pisk. Hatar den snubben asså. Sen att folk inte tror att han vart dopad är ju ett skämt. Dom menar asså att han va totalt överlägsen på rent sätt under det årtiondet alla va som mest pumpade på doping? Njaaa inte troligt va. Gillar bröderna Schleck som fan och har fått lite av nya favoriter vilket jag inte haft sen dagen då Alex Zulle vann vueltan. Lördagens etapp blir sjukligt mäktig och ska bli grymt kul att se.
Btw: Ska fan gå och unna mig en frukost på donken sen när dom öppnar. Har inte druckit kaffe på 2 månader trots att jag har en kaffebryggare. Ska bli riktigt gott att dricka det.
snor lite av din post.
Eftersom jag är totalt oduglig som människa så passar sig grind bäst när man känner sig som minst värdelös. Dvs, gå på din mentala feeling.
Tycker du verkligen den va så bra? Sjv tyckte jag den va rätt dålig. Vissa scener va dock roliga men jag tycker skådespelet va riktigt uselt och förstörde filmen. Sen att dom skrek som två tjejer halva filmen gjorde bara saken värre. Dock så va han rapparn skön och rätt rolig.
Drog ett 25 sngs set precis. WOW WOW WOW vad jag springer under ev. Riktigt jävla äckligt är det. But hey, jag ska inte klaga. Jag har ju inte blivit rånmördad iaf. Fast det kommer väl oxå snart.
Annars då? Joo jag flyttar om 10 dagar. Hem till mamma. Förhoppningsvis bara 1 månad men vi får se vad som händer. Blev 10onde reserv efter första urvalet på programmet jag sökte i Örebro.
Spelar en del men har cashat ut så mycket av rullen att det är rätt lågt. Orkar därför inte uppdatera så ofta. Blir mer uppdaterande sen när jag stadgat mig hemma och börjat gå upp lite i nivå igen. Har lirat mer och mer HU sng med bra resultat.
Bjuder på en till låt med Rick!
hmm 3betta mer pre. Då en redan synat en höjning väljer jag nog att 3betta till 1700-1900. Pusha flopp. Som spelat pusha turn. Så hade iaf jag spelat. Men det är säkert jättefel. Det enda jag är säker på är att din 3bet size pre är för liten.
Vilket programm ere du plugga i Linköping? Snackade med mitt ex igår(som oxå är från Borlänge och pluggar i Lkpg) och nämnde ditt nick och hon hade en gissning på vem du va