Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. wohoooooooo. Jag fick casha i en sng och jag fick dra ut. Let's start this partyYYY. Det är förövrigt nice med sol igen. Och tro det eller ej, jag har solat 3 dagar irad nu.
  2. Haslo

    Bad streak

    Några månader utan fitta är min värsta
  3. HAHAHAHA det är såååååååå sinnessjukt hur dåligt jag springer. Har losat 9 raka all ins just nu i sng och turrar. BLA med KJ på KT9 bräda mot J8 och K7 på K97 bräda 3vägs mot AA och T9. Sen 3 raka flippar HU osv. Rätt svårt att plussa då.
  4. Everyday it's a-gettin' closer Goin' faster than a roller coaster Love like yours will surely come my way A-hey, a-hey-hey Everyday it's a-gettin' faster Everyone said, go ahead and her A-hey, a-hey-hey Everyday seems a little longer Every way love's a little stronger Come what may Do you ever long for, true love from me Everyday it's a-gettin' closer Goin' faster than a roller coaster Love like yours will surely come my way A-hey, a-hey-hey Everyday seems a little longer Every way love's a little stronger Come what may Do you ever long for, true love from me Everyday it's a-gettin' closer Goin' faster than a roller coaster Love like yours will surely come my way A-hey, a-hey-hey Love like yours will surely come my way Har flyttat nu. Känns rätt ok trots att man bor i en lägenhet med sina systrar och mor utan plats. Det är iaf betydligt roligare att laga mat och jag har redan ställt till med två middagar. GG me!
  5. tråkigt. Denna är ju på top3 av mina favoritDB just nu. Fortsätt skriva imo
  6. Låter ju som himmelriket.
  7. Såja. Idag börjar jag städa ut lägenheten för imorn flyttas det. Min snälla mor kommer upp idag och hjälper mig så åker vi bil hem imorn. Lite lyx att ha en sån snäll mamma. Men fyfan va jobbigt det är att städa. Det kommer bli extra jobbigt sen när man kommer till alla skrymslen som man inte rört på 3 år. Back 2 städning. Tjohejs!
  8. aaa okej. pppppplaaayern:-)
  9. vem är du?
  10. haha nice lag! MEN jag får det bara till 9 utespelare? Vem missar jag..
  11. Nå vidare smart är det inte. Det håller jag med om.
  12. han kanske köper in för 50bb?`
  13. För att vissa frågor är så luddiga. Som den här Har det hänt att du tänkt skada dig själv eller ta ditt liv på grund av spelförluster? Nej jag har aldrig tänkt det så jag svarar ju nej ofc. MEN jag har ju blivit så arg, pgv en förlust, att jag slagit handen i dörren flera gånger, helt oplanerat eller ogenomtänkt, så att det gör förbannat ont.
  14. Hade varit mitt andraval som målvakt faktiskt. Bästa nu aktiva målvakt. Hyffsat lag i övrigt, lite mycket liverpoolspelare/liverpool spelare(hur ska det va?) bara
  15. pineapple express är rätt jävla superbra
  16. 8a
  17. HAHA jag såg sambandet först nu. Thats funny Svaret på frågan är NEJ!
  18. haha lol:lol:
  19. Haslo

    Din drömelva!

    Jahapp. Jag vet inte om det vart någon sån här tråd tidigare men isåfall ere dags att göra en ny. Fick lite inspiration av Simon Banks serie i sin blogg. Vilken är din drömelva i fotboll? Gör den gärna personlig. Som jag tex. Även fast jag vet att Gerrard är bättre än dom flesta så skulle jag ju aldrig ta med nån som jag avskyr så mycket. Den enda regeln är att du ska ha upplevt spelaren under din livstid. Skriv gärna ner position och sen spelsystem. Ta även med 3 avbytare. Jag formerar mitt lag som 3-5-2 diamantformat mittfält med 2 defensiva mittfältare. Målvakt: Peter Schmeichel - Han var för mig den första målvakten jag gillade. Sen höll han en oerhört hög nivå och var en stor bidragande orsak till Man Utd framgång. Mittback: Patrik Andersson - Fruktansvärt stabil och va väl en huvudorsak till att Sveriges försvarsspel fungerade så bra under hans tid i landslaget. Sen avgjorde han ju tyska ligan och spelade i Barcelona. En av våra bästa någonsin. Det enda jag störde mig på va hans långsamma tempo i snacket. Nickat lite för många bollar skulle jag tro. Rysningar Mittback: Rio Ferdinand - Bildar ju världens bästa mittbackspar med Vidic och håller allmänt hög kvalitet. Tycker faktiskt det är han som höjer Vidic och inte tvärtom. Sen har han sån enorm vinnarskalle vilket jag avgudar. Han gillar även att göra mål mot Liverpool vilket är en fin egenskap. http://www.youtube.com/watch?v=qgnBk70h0bs Mittback: Fabio Cannavaro - Blev en av mina favoriter när han spelade i Parma under 90-talet. Att han sen har fått Le ballon d'or som försvarare säger väl allt. Defensiv Mittfältare: Roy Keane[/u -] Den här videon får sammanfatta allt. Defensiv Mittfältare: Stefan Schwarz - Min absolut svenska favorit vad gäller denna position. Sen va han ju stenhård oxå. Han bröt ju nåt ben i foten en match men fortsatte ändå matchen ut. Respekt! Fanns inget youtubeklipp tyvärr. Vänster Mittfältare: Cristiano Ronaldo - Behövs väl ingen vidare förklaring av världens bästa fotbollsspelare. Så en video blir det. Höger Mittfältare: David Beckham - Min andra stora fotbollsidol och världens bästa högerfot under sin storhetstid. Var oxå en starkt bidragande orsak till United framgång under 90- och 2000-talet. Har dessutom gjort en av dom bästa landskamper jag sett en enskild spelare göra. Mot Grekland i vm-kvalet(?). Offensiv Mittfältare: Tomas Brolin - Min första stora fotbollsidol och sveriges största orsak till VM bronset 94(enligt mig). Vet inte vad jag ska säga förutom att jag älskade honom. Att sen bli invald i världslaget gör honom sååå stor. Även orsaken till att jag gillar Parma som klubb. KOmmer ihåg hur man sprang runt och gjorde den där piruetten efter varje mål när man var liten. http://www.youtube.com/watch?v=oEzHRTLr9Fk Anfallare: Ronaldo - Enligt mig den bästa anfallaren under min livstid. Han har målrekordet för gjorda mål i VM och han har blivit utsedd till världens bäste 3 gånger. Anfallare: Hristo Stoichkov - Blev kär under det enda året han lirade i Parma. Hjälpte Barca till massor av titlar och Bulgarien till VM semifinal -94. Sen va han ju expert på att filma. Avbytare: Ole Gunnar Solskjaer - En bänk utan subersub? Njaa tror inte det va. Totti - Älskar han för sin klubbkänsla och sitt spelsinne. Figo - Grym!! Jaja detta va iaf min. Tack och hej!
  20. Bra val!
  21. hahaha
  22. ALLT in! Du fick ju nästan bättre flop än du kunde ha hoppats på
  23. haha jasså. Osexigt! Jag flyttar hem för att jag e klar med plugget här och har inget jobb eller ny utbildning just nu. Får jag som jag vill så bor jag i berga en månad och sen flyttar jag till Örebro och pluggar. Men det hänger på en del saker så ser mer ut som jag blir kvarvarande lite längre. Norrgårdsvägen(hem till mamma) =)
  24. Fan va tart med nattlucka. Trodde det bara va det på helgerna när alla svin kommer från tommys:roll: Noop, va ett tag sen jag va där. Men flyttar som sagt tbax på fredag Så får checka out det då. Edit: Vart bor du? sörahållet eller norrgårdsvägenhållet?
×
×
  • Skapa nytt...