Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. WOWOWOWOWOW på KT handen
  2. Go sumpe i ftpturbon!!
  3. haha. Gillar inte att skriva +1 men nu va det värt det. +1:shock:
  4. Nej nu ska jag lira betapet. Där får man iaf vinna.
  5. HORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORAHORA. När såna äckliga jävla HORFITTOR som man möter får vinna fattar man inte rättvisan i världen. ÄCKLIGA JÄVLA FITTPOKER.
  6. Vilka?
  7. finns en flärp vid chattboxen där det står info.
  8. Det går redan
  9. The used - pretty handsome awkward
  10. Kan ni medrigga mitt konto? Tack på förhand!
  11. Tack! Det ska jag göra. You do the same
  12. Har vunnit kanske 6 av 60 all ins idag. Känns bra. Backat ca 10 miljon dollar och hatar poker mer än någonsin.
  13. grattis till vinsten Simon!
  14. Gick inte bra för fem öre idag asså. Cashade inte i en enda turre. Lirade väl ca 15 stycken. Fast jag vann 2 sngs och plusade lite på CG så dagens slutar bara marginellt minus. Tjohejs. Godnatt. Osv.
  15. Haha så sjukt dåligt jag sprungit. Första turregrinden på månader och jag har klarat mig till första pausen i en turre/sng. Inte ens känns lukten av nån itm. Fick AA back to back i en sng. Loosade båda all in:O Fått in det med qq vs kk 2 ggr osv osv osv. Fryser nog snart ihjäl. Aja är kvar i nåra sngs+1turre. Sen startar jag upp 6 turrar till på stars. Men som Ramzi sa. Det har börjat så sjukt jävla äckeldåligt att jag måste vinna nåt sen. Visserligen är han 100 gånger bättre men
  16. nice. blir rail vid sidan om grinden. GL!
  17. har haft som shit to do så grinden börjar nu. GL to me.
  18. och du håller på? Lirade nyss klart min session plo8 och det gick bra. Slutade 2-3 inköp upp. Hade dock vart mer om jag inte losat nåra potter mot en rungoodhora i slutet. Lirade även en sattelit som jag lyckades casha. Så nu ska jag laga korvgryta åt familjen sen blir det lite uppvärming inför grinden. Dagens musiktips, en kompis band. Kid Galahad - Horse
  19. Håller med om det mesta här Söndag idag då..Lirar lite CG nu men tänkte faktiskt köra en turregrind lite senare. Va ett tag sen jag körde det på en söndag. Kommer väl antagligen sluta i misär men ska väl försöka få in en 15 turrar iaf.
  20. You are right sir Sen det där läget när Nani fick en pass snett framifrån från evra helt fri i straffområdet och drog en yttersida. Dåligt. Där hade Ronaldo tagit emot och snabbt skjutit den upp i vänstra hörnet.
  21. HAHA. Jag är lite som Ulaf. Inte vart med om mycket alls. Ärr på benen har man ju sen man va liten lixom men annars ere inte mycket alls. Det värsta som hänt mig är att jag bröt ett ben i handen för ett halvår sen. Jag va onykter, blev arg, så jag slog den i en glasruta(hårt och tjockt glas som inte gick sönder) och sen i en vägg, lol. Väntade tyvärr 5 dagar med att gå till doktorn så dom kunde inte göra nåt åt att benet böjts utan att riskera att förstöra det ännu mer. Så dom nöjde sig med gips.
  22. TJA! Nu är vi igång igen. PL har startat Man blir en mycket gladare person när PL säsongen drar igång. Man känner hopp igen. Första halvlek då. Hmm svårt att säga. Är nöjd med 1-0 och med djupledsspelet som jag tycker vart bra. Sen tycker jag Valencia öppnat stark med några fina kombinationer och tendenser. Hoppas dock på lite mer i andra halvlek.
  23. Haslo

    Kaffedopp

  24. Hejja Ramzi frikt humör det är det som susen gör. HEJA HEJA HEJA! Vinn plo turren nu.
×
×
  • Skapa nytt...