HAHA.
Jag är lite som Ulaf. Inte vart med om mycket alls. Ärr på benen har man ju sen man va liten lixom men annars ere inte mycket alls. Det värsta som hänt mig är att jag bröt ett ben i handen för ett halvår sen. Jag va onykter, blev arg, så jag slog den i en glasruta(hårt och tjockt glas som inte gick sönder) och sen i en vägg, lol. Väntade tyvärr 5 dagar med att gå till doktorn så dom kunde inte göra nåt åt att benet böjts utan att riskera att förstöra det ännu mer. Så dom nöjde sig med gips.