Gå till innehåll

Haslo

Members
  • Innehåll Antal

    3 400
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Haslo

  1. som du ser nej.
  2. haha asså jag tror jag är den människa med mest otur i världen vad gäller spel dom senaste 5 månaderna. Eller jag är helt säker. Så mycket som poker våldtagit mig förtjänar inte ens mina värsta fiender att få uppleva. Nu har det även kommit till sportsbetting. Usch. Finns verkligen ingen rättvisa i denna värld.
  3. kör du bara enligt dina system eller kör du på feal oxå? Har för övrigt tippat förvånansvärt likt dig idag vilket nog är en positiv grejj
  4. haha ja faktiskt. Detroit måste ju va nattens spik? Annars känns det ju som att phoenix har stor chans mot utah.
  5. Dagens låttips. Top10 låtar nånsin. Från top1 film nånsin, Kill BIll! http://www.youtube.com/watch?v=ajbX7CzEN-U
  6. "Fan min bluff funka inte" ?
  7. MM faktiskt. Blir man 25betad så borde man fatta att den andra har bättre
  8. Blir du elit på turbo är det väl lätt att ha lika stor edge där eller? Jag menar turbos ska ju spela på ett visst sätt och det är nog väldigt få som spelar det optimalt eller ens 10% av optimalt Eller är jag helt ute och cyklar.
  9. finalbord nu. 8 kvar.
  10. Slutade på minus idag. Måste säga att jag hade lite otur faktiskt. Bland annat 200 oddsaren där BARA västerås gick fel(OMFG LIXOM?!?!). Dom ledde med 4-2 inför sista oxå . Aja nya tag imorn blire iaf. Har även räknat ut min ROI efter 1 veckas tippande. Den ligger på fina ca 36% över 39 spel Fortsätter jag så kan jag ju inte av nåt annat än sjukt nöjd. Fast det blir nog stört omöjligt.
  11. aa tack så mycket Har roi på 36.9% hittills. Det får jag väl va nöjd med
  12. SICK hur knicks lyckas loosa den där matchen.
  13. hur räknar man ut ROI?
  14. Du skulle frågat mig Jag hade numancia med i min sexling. då hade du ju fått ännu högre odds dessutom
  15. haha ja. Nästan värt att satsa hela rullen på det nu
  16. Hmm har typ inga spikar alls. Riktigt svåra matcher. Men tog philly i nhl. Dom har spelat rätt bra senaste tiden. Sen tog jag Detroit borta mot phoenix oxå. Fast allt är ju rena gamblen
  17. mest västeråsmatchen. Fast förstår va du menar. =) Men nu satte jag 20 kr. hade jag satt 5 kr på varje spel så hade jag ju inte ens vart i närheten av 4000 kr
  18. shahin min otur asså. Hade en sexling på oddset till 200*pengarna. Fick in allt utom västerås hemma mot sundsvall i hockey. Då ledde dom med 4-2 inför sista dessutom. Rätt roligt faktiskt. Blir fönstret nu typ.
  19. Hade en 6ling idag till 200 ggr pengarna. Den enda matchen som gick fel va västerås i hockeyallsvenskan. Fyfan va deprimerad jag är nu.
  20. Dagens två bästa odds vad gäller fotboll iaf. Udinese - Reggina 1 1.45 Tätt följt av Athletic Bilbao - Osasuna 1 2.10
  21. Fick in en fyllefyrling igår. Så blev plus även igår. Idag är det en sjukt rolig tippdag. Drog till men en femling lite på skoj med dagens största skräll AC Siena - Bologna X 3.10 UC Sampdoria - US Lecce fler än 2.5 mål 2.10 VIK Västerås HK - IF Sundsvall 1 1.50 Espanyol - Numancia 2 5.20 (Espanyol är för stor favorit så ett tips på numancia ligger bra) Real Betis - Racing Santander 1 2.00 AS Roma - S.S. Lazio 1 2.25 Odds: 228.5 ggr pengarna :D Har två tips till oxå. 2 st fyrlingar. Orkar inte skriva upp dom men Dagens klart bästa odds är Udinese - Reggina 1 1.45 Tätt följt av Athletic Bilbao - Osasuna 1 2.10 Osasuna har gjort mål i 1 av sina senaste 8 matcher. Dom har 5 raka förluster. Bilbao har mött tufft motstånd senaste tiden så idag tar dom en seger. SEn är jag dock fruktansvärt run bad vad gäller tips som handlar om fotboll. Så man gör rätt i att inte lyssna på mig.
  22. Idag är det en sån smarrig dag det kan bli ju. Miljoner tipsobjekt
  23. Alla basketbetsen gick/kommer gå åt helvete men jag gjorde en hockeytrippel i sista stund som jag satte. Riktigt skönt. Washington - New Jersey 1 (3-1) 1.85 Atlanta - Carolina färre än 5.5 mål (3-2) 2.10 Buffalo - Columbus 2 (1-6) 3.50 odds: 13.60 Vinst: 408kr Dagens resultat blev 250kr plus
  24. jag förstår varför washington va underdog nu. Fyfan va dom skjuter dåligt. Träna 2 meters kast och lay ups imo.
  25. Ja fast NÅN gång måste det ju va vår tur oxå. Inatt kanske?
×
×
  • Skapa nytt...