-
Innehåll Antal
87 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av medriggad1
-
Om du verkligen vill ha ett yolo-äventyr med naturupplevelser och allmänt sjuka/sköna platser så kan jag reka Sydamerika. Perfekt att resa ensam där då alla bor på hostel istället för hotell/bungalows så det är betydligt enklare att träffa folk än i exempelvis Asien. Australien är säkert också väldigt anpassat för att resa själv men inte varit där själv. Men som sagt, naturupplevelserna i Sydamerika är verkligen beyond imo. I synnerhet Peru. Rio och Buenos Aires är städer man bara måste besöka. Har även hört väldigt mycket gott om Colombia men har tyvärr inte varit där själv.
-
Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands
medriggad1 svarade på Namehere ämne i Arkiv Dagböcker
Kör du fortfarande svs? Vilka stakes isf? -
Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands
medriggad1 svarade på Namehere ämne i Arkiv Dagböcker
/0,5 svs > leta pantburkar >>>> energidryckstrams -
Skjortan är ju standard. Med det sagt tror jag inte den lockar så mycket honor i Landskrona...
-
Har du en range för att limpraisa pre där? Om inte så är det aldrig kul att spela poker när motståndaren vet ungefär vad du har samtidigt som du inte har en aning om vad han kan ha. Det leder till att du gör fler misstag än vad han gör. Ur position dessutom. Och djupa är ni också. Det är en väldigt varm sommardag idag men jag tar på mig yllekoftan när jag ser det där. Brrrr. Fundera lite på hur dina ranger ser ut från alla positioner och håll dig till det. GL med spelet, trevlig dagbok (=
-
Martin Jacobson rånade allt och låste igen påsen med 200k efter 1a Main. Ser lovande ut (=
-
Håller med om att strukturen suger men turren är för micro för att man ska kunna kräva så mycket mer av casinot imo. Höj inköpet till 3kish så känns det rimligare med långsammare struktur och en extra dag.
-
Paf Poker Challenge - Officiell diskussionstråd
medriggad1 svarade på valterego ämne i Liverapporteringar
Tack! Mycket bättre (= -
Paf Poker Challenge - Officiell diskussionstråd
medriggad1 svarade på valterego ämne i Liverapporteringar
+++++. Verkligen helt sjukt jobbig på alla sätt. Hade varit riktigt kul att se annars men nu går det bara inte -
Semidålig cg-volym men bra spring i turrar resulterar i rekordmånad ändå. 99,5k upp (=
-
PokerStars - Kundtjänst dygnet runt på svenska!
medriggad1 svarade på PokerStars_Martin ämne i PokerStars
Stort ty (= -
PokerStars - Kundtjänst dygnet runt på svenska!
medriggad1 svarade på PokerStars_Martin ämne i PokerStars
Om det skulle vara så att jag vann massa $ i en turnering i natt, skulle vinsten då vara helt skattefri? -
Mest /4, en del /5, lite /2 och lite /10.
-
Det var ett jävla krökande på er. Här sitter man helt övergiven på cg och tvingas socialisera med en fransman vars engelska är lika bra som mitt PLO-game. Säg till Dennis att imorgon ska vi spela cg i 12h+
-
Fint med gratis buffé alltså! Jag kommer dit imorgon och kör 1b. GL idag (=
-
Platser att spela cash game(casino) runt om i världen?
medriggad1 svarade på skadadbäver ämne i Livepoker
http://www.cardcasinoprague.cz -
Sprang kallt första 2-3 månaderna. Nu är jag och de nya väggarna verkligen bästa vänner och jag kommer knappt ihåg min senaste röda dag. Flytta nu - spring i sommar (=
-
Jag är ganska sugen! Är det bara du som ska ner eller flera? Hur länge tänker du/ni stanna? Jag åker själv i så fall så hade varit nice att hänga/spela/grinda online tillsammans? Funderar lite på om man ska kombinera turren med CG i Prag kanske? Hittade flyg till Prag (från Kastrup, är skåning) med hemresa från Munchen för typ 1,3k.
-
Endast /2? Riktigt vackert i så fall! I princip. 57k händer på /2. Spelar inte lägre än /4 nu i april (=
-
Jag kör PT4 till mac (svs). Fungerar bra (=
-
Säg åt honom att dra upp till Nepal istället (om han gillar natur, trevliga människor och upplevelser). Varit i båda och går verkligen inte att jämföra imo. Finns såklart en risk att spruta ner toaletterna där också men man gör det iaf med ett litet leende på läpparna (=
-
Usch, inget kul det där. Magen blir så sjukt LAG i det jävla landet alltså. Inte en chans att han trivs där? Jag hatade allt iaf.
