Gå till innehåll

TGrinder

Avstängda användare
  • Innehåll Antal

    1 390
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av TGrinder

  1. Scccchnaaaaaaaap!!! NU KÖR VI!
  2. Gissar på att brunetten är MJ's flickvän. (:
  3. Är det bara för mig som inte händerna visas, dom sista 3 alltså. Där dom bland annat sa att MJ hade TT?
  4. Psykologisk wrestling!
  5. Ta hem det här nu förfan Martin!!!
  6. Med en delay på 30 min, dvs 3:00 am? Eller?
  7. Nov 12, 3:00am 9:00pm ET <- Står det på ESPN Player. Kommer dock sitta redo redan från 2:00 am eftersom dom drog igång vid den tiden igår.
  8. Aa, fortsätter inatt.
  9. Om han nu ville det förstår jag varför, i mina ögon den mest fysisk och psykiskt starka av dom 3 som är kvar. Kan inte sluta imponeras av hans comeback, det är heeeeeeeeeeelt otroligt! Ses inatt, ship it MJ!
  10. Haha baggen släpper inte en BB alltså. Grinda ner han Martin!
  11. Det är du inte kan jag lova dig, studsar fan upp och ner i soffan just nu.
  12. BOOOOOM, Martin visar direkt vart skåpet ska stå. Holländaren vågar inte ens titta honom i ögonen. Nu är det fan game!
  13. Hahahaha, detta är fan overkligt! Fyfan vilken glädje när den rivern brickar! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!
  14. Hemskt, lider med Martin nu. Än är det inte över dock, JOBBAA!!!
  15. Haha +1 Man saknar Newhouse vid bordet.
  16. Så jääääävla viktigt!!! KOM IGEN NU!
  17. Tonking känns riktigt passiv, mer eller mindre hoppas på att någon ska åka.
  18. Finns inget att spara på här, bara pröjsa och njuta! (: Jobba nu Martin!!!
  19. Verkligen, så jag förstår inte att dom som kommenterar tjatar om att alla förutom holländaren spelar för andra platsen.
  20. Aa han spelar så jävla stabilt, aldrig har ett FT varit så spännande. 9 timmar rail redan..ge mig 9 timmar till av detta!
  21. Sååååjaa, jobba nu!!!
  22. Inga spoils nu för guds skull..
  23. Brukar vara 15 min.
×
×
  • Skapa nytt...