Gå till innehåll

FormerForum

Members
  • Innehåll Antal

    365
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av FormerForum

  1. Vad var det där om?
  2. Sånt där finns väl bara på Youporn?
  3. Tack för svaret.
  4. Men ursäkta då din bäbis.
  5. Samma land.
  6. Hijackar tråden och passar på att fråga om casinot på kanarieöarna. Finns bara ett eller?
  7. Nu rycker det i konspirationstarmen, va?
  8. Vad är det för vits med det?
  9. Klaga aldrig på motrigg igen.
  10. Du säger möjligen till innan du flyttar upp ett pinnhål. - What does 'becoming real close to a woman' mean to you? - Not using a condom? /Charlie Harper
  11. Ni får ursäkta mig, men jag fastnade här. Rätt så jävla mycket också. Boobies och WTF?
  12. Biter i det sura.
  13. Det där var det snyggaste jag har läst på länge.
  14. Gött. Då rekommenderar jag er att äta här: http://www.hugostapas.com/ och ingen annanstans i princip. Ligger vid St. George's Bay. Helt sjukt gott. GL!
  15. Ge_veva_mata! Arty, Mat Zo - Rebound [Mix cut] Spotify
  16. Det kan vara så enkelt som att Antee tightat till sig mot din nya 25/22-range under dessa händer.
  17. Sjukt. Jag tänkte precis samma sak igår. Inte lyssnat på P3 till grinden på år annars. Måste ju betyda nått.
  18. Nu sitter vi i båten...
  19. PMa mig för info angående Malta.
  20. Jag är på. @ SVS /2-/4-/5. Kan bara mata två bord nästa vecka dock. Hatar överlapp. Så jag säger 30 kvalitativa timmar och en bb/100 på minst 20. /FF
  21. Det beror helt på vem som 3-bettar. Jag gillar att syna det mesta fö u broadways eller skitA, obv, mot supertighta 3-bets. Så 75s skulle jag lätt ta med där. Håller med helt enkelt. "Synar vi 75s måste vi syna en drös andra händer!!!" NJA. Då dessa tighta 3-bets inte är något vanligt förekommande så tycker jag det är lugnt imo.
  22. Har inga stats på fi, men min spontana känsla är att vi alltid är uppe mot KK+ när vi blir 4-bettade på den här nivån. Orkar inte syna dom här längre. Man känner sig billig liksom.
×
×
  • Skapa nytt...