Gå till innehåll

DavidDuzak

Members
  • Innehåll Antal

    1 115
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av DavidDuzak

  1. varför gör du det då? om du vet om det dvs.
  2. jättekallt
  3. Mycke cred till din magnifika profilbild. Jag kommer göra en liknande och ha som profilbild på facebook!
  4. Skönt att något testar lite nya metoder och ideér. Lycka till mannen, jag hejar iaf på dig!
  5. handlar nog inte om något leveling war. jag checkar turn men jag är ju nitfirre edit: okey, det gjorde det visst
  6. Kan jag nu, dela upp mina händer från boss resp. svenska spel? har nämligen samma nick på båda siter. någon som kan svara?
  7. Saken är den att 2-2,5xar så kmr popoffer göra bort sig så mycket mer än om vi pushar rakt av
  8. jag nämner inga namn men kan någon banna mongot. och roliga tripreports
×
×
  • Skapa nytt...