Gå till innehåll

Donner

Members
  • Innehåll Antal

    1 388
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Donner

  1. Hur? För mig står och har alltid stått: "Due to changes in Visa´s policy, we cannot process cashouts back to your Visa. Den där VISA policyn gäller inte de flesta länderna i Europa och däribland Sverige. Främst i USA den gäller. Jag var inne på stars o kollade så att det fortfarande funkar innan jag skrev mitt förra inlägg. Och jodå, efter jag fyllt i summan i cashiern och sedan submit så kom listan upp med alternativen cheque, neteller, VISA etc. Kan dock tillägga att summan måste vara på mellan $100-$2000 för att VISA alternativet ska komma upp. Så ska du ta ut $8000 får du göra det med 4x$2000.
  2. Det är emot reglerna så det skriker om det. Ni riskerar att få kontona frysta och pengarna beslagtagna.
  3. Varför ta en check överhuvudtaget? Från Pokerstars kan man ju ta ut hur mycket som helst direkt till VISA-kortet.
  4. Ring eller e-maila dem o fråga
  5. Kul att det är fler än jag som bara sitter på jobbet med armarna i kors! Får väl bidra så gott jag kan här. 1) spela poker 2)diverse pokerforum(orkar inte lista) 3)http://www.ostfrallan.com 4)http://www.exet.nu 5)http://www.big-boys.com 6)http://www.knarka.com kommer nog på fler saker senare.... osäker på om nån av länkarna bryter mot några forumregler. the moderators får väl stryka isf. enjoy! /Donner
  6. läs mitt inlägg ovanför ditt
  7. Använder du VISA kan du ta ut så mycket du vill direkt till kortet.
  8. Det var nån sajt som provade att ha rakefria bord med en avgift/timme istället. Resultatet blev fiasko har jag för mig.
  9. Snarare två som ser solklart mot en tokblind med mörka solglasögon. Tror jag fortsätter diskussionen med väggen i rummet där jag sitter. Den ligger lite högre på intelligensskalan än du tror jag. ...
  10. Skulle nog oxå sätta en slant på det. edit. FrIEdman heter han, Friiiidmaaaan
  11. Visst fan e frågan viktig! Det är väl det enda jag håller med Machista om just nu. Och när det gäller namnfrågan är vi 2-1 nu. Ayecappy är ju solklart på min sida!
  12. Nääää, du har fel! Har legat o klurat halva natten och tror fortfarande att jag har rätt. Friiiiidmaaaaaaaan! Men om jag nu, mot alla odds, skulle ha fel så har även du fel. Ska man uttala det med U.ÄSS.A dialekt borde det då bli Frajdmän, precis som i fried chicken. Nån jävla konsekvens i uttalet får det väl ändå vara!
  13. Nope. Betoningen ligger på andra a-t. Men jag vinner på efternamnet? Nej, ditt pucko, det gör du inte. Prahlad Friedman är amerikan och uttalar sitt namn på engelska. Det är inte ett svenskt a. Det är ett amerikanskt a och det låter ju mer som vårt ä. Friedmän. Så simpelt var det... Så lätt ger jag mig inte. Även om snubben är amerikansk så tvivlar jag på att NAMNET är det. Således tror jag inte det är ett amerikanskt a heller. Han kanske har invandrat från Österrike eller Tyskland eller nått, och det är det fanimej FridmAn. Ska nätforska i morgon på jobbet o se vad jag hittar. Vi får bråka vidare i morrn
  14. Nope. Betoningen ligger på andra a-t. Men jag vinner på efternamnet?
  15. Jag skulle gissa på att det uttalas Praalad Fridman. Fridmän låter som svengelska, fast tvärsom.
  16. Tain, vad fan e det? Nått nystartat?
  17. Pokerstars har ett frequent player points system. Du får poäng för varje rakad hand och dessa kan du köpa saker för i deras butik(böcker, kläder etc) eller köpa in dig i sateliter. UB har nått liknande system. Nackdel dock att dessa är icke EU-sajter.
  18. Om du frågar nån som är luspank, arbetslös, bostadslös och helt utan släkt och vänner, då skulle du nog kunna få ett ja för 100 miljoner. Personligen vette fan vad jag skulle välja om jag faktiskt fick erbjudandet seriöst. Förmodligen nej efter lite funderande.
  19. Given syn av hassan med favorithanden fast den var off http://www.pocketfives.com/3E179AA1-B359-40FF-B1E0-E7FD67EBD834.aspx Phrald verkar tycka hassan är just slaskig : Mahatma: im gonna bust you hard toningt hassan Mahatma: Mr too much action Kul att se deras kamper på UB. Given syn ja, självklart . Den kasnke var suited, jag minns faktiskt inte till 100 %. Är det Halling som är Hassan på UB?
  20. Var det ingen som såg Friedman på UB häromdan mot Hassan Slask? Båda har ca 10K i stacken. Liten höjning pre och båda ser floppen. 2 3 T Friedman ställer in med sina 11K och Hassan synar. Turn J. River Q. Friedman visar upp 46o, missat hålstegedrag och Hassan muckar sina 45o. Dryg 20K pott på high card Q-6 kicker (med reservation för att jag minns nått kort fel)
  21. Och det vet du hur? Eriks historia finns med i Pokerhandboken.
  22. En av mina kompisar har under det senaste året toppat 4,0 och 3,9 promille på akuten. Båda gångerna har han tagit sig dit för egen maskin(mer eller mindre iaf) vid fullt medvetande.
  23. Jag är lite sugen på black wool lettermans jackan. Är det nån som vet hur storlekarna skiljer sig från vad man är van vid hemma i Svedala? Är amerikanska L betydligt större än här, eller är det samma?
  24. Tack. Prefontaine har jag aldrig sett på NL-borden. Han spelar alltså bara turneringar på Stars? Inte spelar han FL va? Han spelar knappt alls på stars. När han väl gör det är det mest $5k heads up matcher. Har sett honom nån gång på NL $10/20 oxå. Stars har för låga limits för honom.
  25. Köp ett hemgym. En maskin som täcker nästan alla muskelgrupper.
×
×
  • Skapa nytt...