Gå till innehåll

Donner

Members
  • Innehåll Antal

    1 388
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Donner

  1. Nix.
  2. Från lobbyn, gå på account uppe i vänstra hörnet och select/change image.
  3. Hand upp, om jag inte kolar eller nått annat tråkig inträffar innan.
  4. Så man måste plocka ut 150k+ SAMTIDIGT för att det ska hända nått? Rätt säker på att det e så ja. Men banken kan ju rapportera ändå. Om det kommer in 75k tio gånger på en månad så gör de nog det iaf. Ta o kolla ekonomi och juridik avdelningen här på forumet. Där kan du nog hitta fler o bättre svar.
  5. Är den vanliga summan på 150k(eller vad den nu är) som gäller. Under det beloppet rapporterar inte banken till RSV. Men om du blir granskad blir det nog knas. Då blir det väl 30% skatt + upptaxering/straffavgift.
  6. Händer inte ett skit så länge inte skatteverket upptäcker det.
  7. Dubbla sng`s. Vinnaren från de första möts i en andra.
  8. Skulle vilja infoga hela manuset till vi hade iaf tur med vädret kom jag just på...
  9. Choose Life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, choose washing machines, cars, compact disc players and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol, and dental insurance. Choose fixed interest mortage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisurewear and matching luggage. Choose a three-piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing, spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life.
  10. Vilken film är det?, jag har det på tungan. En riktig Clintan-klassiker. Ringer det några klockor?
  11. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=4267&highlight=4045
  12. FL låg limit är en jäkla cirkus!. Nivån där e som play money nästan. Bara vänta tills man har nått o ösa hela vägen. O självklart räkna med att bli utdragen en miljon gånger.
  13. Måste ju gå att vidta åtgärder för det här. Expressen.se stämde ju skämtsidan expressen.nu och vann så de fick byta namn.
  14. Fattas ett "r" i pokerforum.nu så istället kommer man till Wasapoker
  15. Nu e jag inne, men det är tomt. Nån som e inloggad eller e det jag som har klantat till det?
  16. Du är ju sjuk om du tycker sånt där är skoj Nu var det ju faktiskt så att han missar ungen på cykeln som han ska klippa med dörren o slår sig själv istället. Synden straffar sig själv...
  17. Stor chans att jag dyker upp oxå..
  18. Den som vann main potten. Dvs MaraJade.
  19. Donner

    Jag är glad

    Tjena Det enda som skiljer taxorna på vardagar och helger och under dagtid. Kvälls- och nattid är det exakt samma siffror vi snackar om, så 5% var en rejäl överdrift. Så du är nog rejält lurad Vet inte vad ni kör med för priser i Umeå, men i Stockholm e dagspriset på helgerna säkert 20% dyrare än vardagar. Bara att kolla taxibolagens hemsidor. T.ex http://www.taxistockholm.se/Web/Page.aspx?id=259 http://www.topcab.se/priser.htm
  20. Inte ens hört låten som vann, men jag kan ju inte påstå att jag gläds med finnarna direkt. Som om de skulle vara glada för fem öre om vi vann. Pffff
  21. Donner

    Jag är glad

    Tjena
  22. Vill du ha ett seriöst svar så får du nog gå in lite mer i detalj på vilka nivåer o sånt du syftar på.
  23. Glömde bort att nämna min"favorit"bi-effekt, att man luktar som man sovit i en pissoar på morgonen efter man har krökat på effar
  24. Från hand 4990xxxxxx är det var 500-tusende hand.
  25. Har aldrig sett pratbubblor på stars. Bara på paradisepoker.
×
×
  • Skapa nytt...