Gå till innehåll

Donner

Members
  • Innehåll Antal

    1 388
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Donner

  1. Ja ja, slutar väl bråka då o ger ett mattips istället. Pizza hut, all u can eat, £2.99. Var det enda prisvärda alternativet på ön om man var riktigt hungrig när jag var där. Ser gärna en update på priset.
  2. Ja du, lika häftig som jag blir du nog aldrig! Men nog om det.. du slänger helt omotiverat ur dig att du inte bara super utan även röker weeeeeed.. Jaha, jätteballt, väldigt relevant ang. cypern, supa o fest etc.. Och sen diskuterar du utbildning med Jimbo.. ser jättesnyggt ut när du själv lyckas klämma in cirka ett grammatiskt fel vart fjärde ord i ditt inlägg till mig. Men aj aj aj.. jag kanske måste sänka ribban lite, du röker ju weeeeeeeeeeeeed...............
  3. Oj oj oj! Är det Tommy tuffing i farten?
  4. Jag var där för cirkus 10 år sen. Inte särskilt impad av ön/stan. Allting var svindyrt och jag tror ca 85% av alla turister var grabbar. Var väl iofs rätt bra drag på nattlivet. Nissi beachen var oxå nice. Smet över en sväng till egypten och pyramiderna i samma veva, var väl största behållningen av hela resan.
  5. Du glömde kallsvettningarna..
  6. Har D-link alltså gjort en router som faktiskt funkar ok? Köpte en D-link för några år sen..var bara att dra i soptunnan direkt. Laggade o hängde sig så jag höll på att bli vansinnig.
  7. Låter ganska Maiden/Helloween-influerat eller nått...rätt ok faktiskt.
  8. Vem sa att jag festade? Satt bara hemma ensam o kikade på melodifestivalen. Den var bara några timmar
  9. Men sluta tilta mig med resorb, barocca, vitaminpiller o massa skit... Tror ni på allvar att de hjälper om man sopar i sig en halv liter brännvin o 10 öl?
  10. Mår förhållandevis bra idag faktiskt, för en gångs skull. Men jävlar de dagarna man krökat in på förmiddagen o spyracet börjar 10-11 på kvällen...finns inga piller i världen som räddar en då. Möjligtvis en näve roppar så man somnar i tre dygn.
  11. Känns som jag kommer äga den här tråden i all framtid. Har nog plockat samtliga guld i VM i baksmälla sen tidigt 90-tal.
  12. Kan bli tufft om man sätter sig med hela rullen, men för all del...drygt tripplar du rullen varje dag så e det bara att gratulera.
  13. Du får spela poängpoker med mamma vid köksbordet i några år till.
  14. Jag sitter mest sysslolös hela dagarna, så sign me up!
  15. Jag sitter mest sysslolös hela dagarna, så sign me up!
  16. http://www.thepokerdb.com
  17. Ja du borde veta, du bor ju i Danmark.
  18. Inte en till hur-uttalas-namnettråd.. Höll ju på att bli bannad i den förra angående Prahlad Friedmans namn
  19. Uj, var många practical jokes som utfördes inom mina kompiskretsar när jag var yngre. De flesta var riktigt råa o elaka och de har jag ingen lust att posta här då många än idag är ovetandes om hur det gick till o vem som låg bakom. Nån lite snällare kan jag bjuda på iaf. Bodde med en kompis för typ 10 år sen. Efter en blöt kväll på krogen råkade polarn hamna i fyllecell och standard är då att man en vecka senare får ett brev från polisen om omhändertagandet. Jag kom hem före honom dagen brevet damp ner i lådan, så jag gömde undan det. Dagen efter tog jag med det till jobbet, öppnade det över en kokande kastrull vatten, scannade det, gjorde lite egna ändringar och stängde det igen. Så när polarn öppnade och läste det hade han ett saftigt bötesbelopp att betala och även fått sitt körkort(som han behövde i jobbet) indraget.
  20. Undrade alltså vad ni har att komma med i ansökan. Utbildning, språkkunskaper, jobbat med spel tidigare etc. Såna saker.
  21. Vad får dig att tro att ni skulle få jobb på ett utländskt spelbolag?
  22. Allvarligt talat säger jag oxå..
  23. Övertygad om att de flesta hyresvärdar vill se en stabil årsinkomst på pappret. Pengar på kontot e ju verkligen ingen garanti då man lätt kan snabblåna ihop en summa o ta ut ett bankbesked.
  24. Finns många sajter som köper o säljer sånt. Ingen ide jag postar länkarna, de blir säkert bortplockade av moddsen. Du får googla lite.
  25. Var bara att slå nummret rakt av ju! Funkade hur bra som helst.
×
×
  • Skapa nytt...