Gå till innehåll

Donner

Members
  • Innehåll Antal

    1 388
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Donner

  1. Pattaya funkar väl om du håller dig på södra sidan med Jomtien beach. Betydligt lugnare där, mindre turister, bättre strand.. Passa dig för gayremsan på stranden bara som en annan råkade missa
  2. Tråden på 2+2 var så sjukt lång så jag bara skummade igenom, men kan svara det jag minns. Inga kommentarer från UB Dunno. Minst 700k. Typ sammtidigt som AP-skandalen blev känd Sitter f.ö oxå på jobbet, men är inte överdrivet upptagen direkt..
  3. Kom på en till sak. Kan ni inte fixa så notes på spelarna kommer upp under stadens namn när man för muspekaren över avatarna. Jäkla bök att först öppna o sen läsa nere i chattrutan.
  4. Ingenting, det är svenska spritskatten som är 200,5kr/liter starksprit.
  5. Tja, i ärlighetens namn hade det väl varit rätt skönt med en sån funktion när man sitter o fyllslaskar plo8
  6. Den funktionen finns på play money, och kan man inte ens läsa av sin egen hand är man nog inte redo för real money än..
  7. Känns helt hopplöst att ge tips när man inte har en susning om vad ni är intresserade av. Krogbranchen kan jag iaf, men där räcker tyvärr inte 20 år så långt i dörrarna till de schystare haken..
  8. Åker du ned med bara 30-dagars turistvisum kan du bara förlänga 8 dagar på plats i bkk, sen måste du ut ur landet o arra nytt.
  9. Bump och update. Idag fick jag paketavi från postens tunggods-terminal. Körde kollinummret på posten.se och det är från tullverket. Ska hämta skiten imorgon så får vi se om det följer med några mindre roliga inbetalningskort eller nåt. Småfestligt att det så när som på några veckor är på tvåårsdagen av beställningen. Det här kan bli en blöt o tung helg
  10. Skulle gärna se fler, och med högre inköp, PL 5CD turrar. Just nu är det en daglig $10
  11. Jisses, trodde nästan jag var ensam i Sverige om att ha sett den skitrullen. Jag o brorsan skämtar fortfarande om den. -Fan, jag har inget att göra..man kanske skulle masa sig iväg o hyra killer crocodile
  12. Ta bort riggen.
  13. Är du fortfarande upprörd för att barerna var stängda i tre timmar en dag i julas?
  14. http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/37778-erfarenheter-utav-hotel-hus-i-pattaya.html
  15. Trådlösa linan på Scandalic var nog den i särklass sämsta jag stött på i hela Thailand. Lyckades få upp 20% av aftonbladets startsida en gång på tre dagar typ när jag bodde där förra året. Att lyckas logga in på en klient fanns inte på världskartan. Kan väl ha ändrats nu dock om de köpt fler o bättre routers. Det fanns några stationära burkar i ett rum på bottenvåningen oxå med ok lina, men på dem var alla sajter utom U2poker spärrade.
  16. Varför har de inte haft öppet till 05 tidigare precis som här i sthlm?
  17. Lol, de menar såklart per hand! En mille i böter/session då.
  18. Kul om man lirat 200 sessioner. Över 100k i böter
  19. Nej då, shoot!
  20. Finns en del mindre, privata "hemliga" forum ja varav jag känner till några stycken. Så vitt jag vet har de startats pga att många ruttnat totalt på den låga nivån detta forum med sina drygt 44k användare håller. Finns knappt några vettiga postare kvar alls här om man jämför med för typ två år sen. Modereringen här är inte heller så värst populär bland många. Access till de "hemliga" forumen får man genom invites eller rekommendationer från en medlem.
  21. Tacka fan för att han är riktigt jävla rik med en sån skål..
  22. Det ska gå att ta ut till VISAt ja, men först måste man tagit ut alla ursprungliga depositioner dit de kom ifrån. Alltså har du satt in 200 från neteller o 50 från VISAt måste 200 tillbax till neteller innan du kan börja ösa allt till kortet. Max är 2000 dollar/cashout till VISAt , men det är bara att ta ut så många gånger du vill X 2000. Har man inte tidigare använt kort är det bara att göra en minideposit så det är reggat på sajten sen ösa på. Reserverar mig för att nåt kan ha ändrats på senaste tiden.
  23. Donner

    Tyd kartan

    Myrstig?
  24. Addar P.Griffin o Homer oxå
  25. Falò, signor Rossi, Sockerconny
×
×
  • Skapa nytt...