Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Haha fyfan vilka guldkorn det finns. Ty
  2. Knark
  3. 26 5-bbinköp är förbannat lite GL!
  4. 1. Varmt som fan! 2. Högsäsongen börjar väl dö ut lite så det är mkt mindre crowded än tex början av året. Beror väl kanske på vad du har för preferenser om du ser det som positivt eller negativt. 3. Jag brukar söka på http://www.skyscanner.com, men boka direkt via flygbolaget när du hittat flyget. Mkt bättre om du skulle behöva boka om några datum eller så. Helt hopplöst om du skulle bokat via nån av horsajterna seat24 osv.
  5. Om du flyger till bangkok, ta ett flyg ner till koh samui sen har du 2-3 timmar båtfärd över till ön. Om du gillar dykning är koh tao rätt bra, eller framförallt om du inte tagit cert och är sugen på det så är det perfekt. Ön är fullproppad av dykcenter, ett perfekt sätt att träffa folk och skaffa vänner om du reser ensam dessutom. Rekar Bans diving resort, sköna och duktiga instruktörer där. Du kan förhandla till dig gratis boende hos dem under tiden du tar certet där också.
  6. Koh tao rekas starkt. Och resa ensam är the way to do it! GL
  7. GG

    Mål för 2012

    ?????????????????????????????????????????
  8. GG

    Mål för 2012

    Spendera mer än jag vinner
  9. GG

    Årsresultat 2011

    Plus äckligt mkt, som vanligt
  10. Knappast telekiosk men en annan jonas kan det mkt väl vara.
  11. Grymt!
  12. Varenda gång man tror man börjat smälta skiten bryter man ihop igen :( Joacim, jag saknar dig så jävla mycket. Önskar jag trodde på liv efter döden, finns ingen som förtjänar att hamna på en vacker plats mer än du. Du betydde så mycket mer för mig än både du och jag anade.
  13. Fint skrivet Z och det citerade stämmer så jävla exakt på pricken. En av de absolut bästa människorna, på alla plan, jag nånsin komer träffa.
  14. :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
  15. Nix, jobbar på det..
  16. Tyvärr
  17. Slut på tårar snart.
  18. Synd! Går dåligt
  19. Är du i macau JohnH
  20. Synar typ
  21. Haha, aa vadå. Klubbarna i vegas är väl som en klubb ska vara. Dock gillar jag inte själva grejen med att klubba men vegasklubbarna är ju jävligt bra obv.
  22. GG

    .

    Jag som trodde jag satt i båten, tunna
  23. GG

    .

    Grattis Yxlund!
×
×
  • Skapa nytt...