Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. jo när han väl betar på turn så går vi såklart för C/C C/R men problemet är om vi får check bakom, då sitter vi med 4tal på river och får förmodligen som bäst en B/C av fi, missar enormt med värde dvs. Försök komma ifrån tänket "kände för eller känner för" och gå efter balans och hur du ligger i dina ranger.
  2. leder gärna ut på turn, känns kallt med 2 gators check och sen gå in så hårt river, vad reppar vi här och har i vår range? vi kommer ju leda ut en massa gator turn med både luft, stål och halvstål, tycker 4talet gör sig väldigt fint här, särkilt på en 4stegad bräda med fd ute, kommer finnas en massa kombos hos fi där fi tar ett kort eller betalar av, beyondfull så klarar inte av att utveckla djupare, men ja, bet turn imo edit; missklickade 4an istället för 3an på turn, 3stegad turn och parat bräde menar jag såklart
  3. orkar inte citera alla då jag snart är framme men ska försöka svara på allt Chofritz: var nån på tåget som sa åt mig att vin & öl var okej men att man fick inte dricka starksprit ur flaska, så gick och köpte lite cola och kastade ihop en grogg. Juventini: Pluggar inte än men har sökt till systemvetare och engelska ifall jag inte kommer in på system. schumme: om jag bara haft en så : ) dehman: sätt dig på tåget och kom och drick med mig här i några dagar! wahlen1: jepp hittade också det men orkar inte springa och pissa hela tiden hehe
  4. Gillar inte heller donkbetten särkilt inte på sådan bräda. Tycker även 3b fungerar bra där. JJ synar jag av med, 9Ts har jag inget emot att dega på turn eller river särkilt om fi är superspew, varför bara syn turn & river?
  5. megavärde, bamma inte, lättare pengar får man leta efter...
×
×
  • Skapa nytt...