Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. jättestandard om man är i regbattle med history, tycker man kan få in de lightare än så tom med rätt förutsättningar edit: vi vill ju inte spela AKo oop 4bettat heller så finns ju bara ai eller fold imo
  2. Lönt att snacka bakfylla. Dricker man tillräckligt blir man inte bakfull.
×
×
  • Skapa nytt...