Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. har en del erfarenhet av nivåerna och jag är ganska säker på att du slår /10 sålänge du tableselectar och låter bli att skjuta sönder i spottar som du inte behöver göra det (t.ex. handen jag kommenterade innan som är väldigt kall). Som ett tips så hade jag rekommenderat att försöka spela väldigt tight en session, att verkligen efterleva någon som bara spelar nötter, bluffa aldrig och sen jämnför det spelet med ditt, sen försök nå någon form av balans där. Jag gillar verkligen dit spel och uppmuntrar att spela aggressivt, fiskarna gillar det och det gör grinden roligare men du går in på tok för hårt i vissa spots. Med vänlig hälsning, Heroinhero.
  2. Svårt att säga bara sådär, har du väldigt hög winrate behöver du ett mindre sample, är du marginellt vinnande kan du behöva ett jättesample, men 100k händer kan väl någorlunda ge en fingervisning även om det absolut inte är omöjligt att plussa 2-300 inköp över 100k hands för att månaden efter springa be över 100k hands
  3. Äru sugen på lite hu plo spelar jag gärna, mvh plo-torsk : )
  4. Gillart!
  5. bort med 2/5 in med 3/6 imo : )
  6. Ogillar denna väldigt väldigt mycket, antar att du aldrig kommer kallsyna Ax 2par bakom här och aldrig sets heller, vilket jag tror blir kallt långsiktigt, förstår inte vad vi försöker reppa, AK är ju uteslutet, Ax 2par faller typ bort och sets faller bort så vi har bara luft i rangen, sen är det ju på en nivå där folk inte förstår att vi har så mycket luft att dem tar syn med 3e par osv så vi kommer ju aldrig få värde av att vår jam här bara skriker luft så najnaj, denna gillar jag inte : )
  7. synsynsyn eller bara göra de lätt för sig och jamma pre : )
  8. Jag dyker förmodligen upp och slaskar lite : )
×
×
  • Skapa nytt...