Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. blixtjammar i både plo och texas där
  2. Personligen ogillar jag CRAI här, för många drag ute där vi kommer få en massa lighta herocalls och tror vi har för många drag samt de blir jättetråkigt att få checkback när vi sitter med TT+ och får ta samma linje, skjuter nog hellre turn
  3. Kan eventuellt vara intresserad om de blir lite legendarer som dyker upp
×
×
  • Skapa nytt...