Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. njäe va några flipps som gick kass och nån 800bb pott med set vs set går ju rätt fort på svs med 200bb djupt om man ska trycka på varje hand man anser sig ha edge.
  2. 15 back på en timme är nog mitt rekord
  3. Känder att jag måste posta denna handen. Preflopspelet lär väll bli hånat men tycker syn är okej för att maskera handen. ***** Hand History for Game 1259265957 ***** (Boss) $400.00 USD NL Texas Hold'em - Saturday, March 06, 06:32:57 ET 2010 Table Cleopatra Turbo 14 (Real Money) Seat 2 is the button Seat 2: export85 ( $636.85 USD ) Seat 3: HeroinHero ( $4084.10 USD ) Seat 4: martin.t. ( $3381.52 USD ) Seat 5: Velo ( $402.49 USD ) HeroinHero posts small blind [$2.00 USD]. martin.t. posts big blind [$4.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to HeroinHero [ Qh Qd ] Velo folds export85 raises [$16.00 USD] HeroinHero calls [$14.00 USD] martin.t. calls [$12.00 USD] ** Dealing Flop ** [ Td, Qs, 4s ] HeroinHero checks martin.t. checks export85 bets [$28.00 USD] HeroinHero calls [$28.00 USD] martin.t. raises [$94.00 USD] export85 folds HeroinHero calls [$66.00 USD] ** Dealing Turn ** [ 2h ] HeroinHero checks martin.t. bets [$264.00 USD] HeroinHero raises [$858.00 USD] martin.t. calls [$594.00 USD] ** Dealing River ** [ 7c ] HeroinHero bets [$1258.00 USD] martin.t. raises [$2413.52 USD] HeroinHero calls [$1155.52 USD] HeroinHero shows [Qh, Qd ] martin.t. shows [Ts, Th ] HeroinHero wins $6792.04 USD from main pot 1700bb totalt i potten =)
  4. Tycker det är ok att trycka till rejält på både floppen och turnen, särkilt turn tycker ja vi ska få in pengarna, e ju en riktig drömhand men med risk för jobbiga lägen om t.ex. q eller j parar, hade nog stoppat in på turn men visst e de en spewtard så kan man ju ta och släppa river så han får skjuta sig själv i foten. wp & cooler - standard på svs fredagar
  5. Finns inget som heter FE 0. senast idag hade jag en fi folda för 0.07 kr i en 800 pott på river. FE finns inte mot fisk.
  6. skönt när man försöker stava tapackad öcj har en amerikansk utbytsytent på äventyr i lägenheten, kenny=! VAR ÄR DUR?!?!?
  7. kommer ju aldrig få in de som favorit men skeppa med metaimagine då du till 100% kan sätta fi på JT eller 99. betalar av i längden.
  8. grajdsstuga är när vi sitter och dricker rom o cola kl 7 på morgonen hemma hos starfitter
  9. .
  10. Guds gåva till pokern, torde inte det vara fisken? edit: jag är guds gåva till pokern.
  11. trevlig video med potripper från absolute poker superuser skandalen. http://www.metacafe.com/watch/1143355/absolute_poker_superuser_potripper_cheating/
  12. Finns ju 10 000 kombodrag ute, ställer alla dagar i veckan.
  13. funkar det inte att ta en gammal hand ändra namn och action spara ner på annan plats och sen importera? inte direkt kunnig i hur PT funkar tyvärr.
  14. ja har nu fått låna 20kr av mamma och sitter och skottar på 0.25/0.5 shortstackad. Får hoppas jag hittar klonken men med den sjuka riggen jag har mot mig lär de väll aldrig hända.
  15. Showen man fick när man gav kortuppgifterna var faktiskt grymt bra! Helt klart värt ett länsat kontokort för er med dålig ekonomi!
  16. Tusen tack!
  17. Bläddra igenom några sidor men de finns lite väl mycket för att läsa igenom. Tänkte kolla om/hur man får sina gamla HEM hands från svenska spel som man fått in genom HHconverter (dvs Party Poker format) till den nya betan där formatet är i Boss? Känns ju lite trist om man ska behöva dumpa 500k händer bara för att få upp hudden utan att använda table manager Tacksam för svar, toodleoo!
  18. Save och save, hade förväntat mig att göra de dubbla iallafall. Pokern gick kass, irl badbeats, missärmånad? Nu får ni allt lägga av med att hacka på guds gåva till mänskligheten och lära er uppskatta en god hybris!
  19. Det är jag verkligen, särkilt när jag dricker och de inträffar ju väldigt ofta. Men innerst inne är jag en väldigt snäll person. Middag på fredag? <3
  20. Nu när det har blivit sånt jävla ält om den här missärmånaden så får jag väll gå in och förklara mig lite bättre. Jag sprang under vad jag förväntar mig, jag åkte på en del sjuka men tomtefisk betalade av bra så tack till 90/60 spelarna som räddade månaden. Dessutom lyckades jag med konststycket att: *Slarva bort en kompis nycklar till hem, studio, jobb. * betta 2k på val - esp till 0-0 odds 5.5, val sätter 1-0 i 93e * Spilla öl i datorn så grafikkortet gick sönder. * Upptäcka att jag blivit bannad på xbox live * få 4st P-böter och en fin fin fortkörningsbot där jag låg 2km/h över för att inte ha fått något. * svalt en lös snus Missärmånad i min mening
  21. lite kass i magen men annars bra.
  22. När man hittar 90/60 spelare dygnet runt som skeppar de med any2 på low limit. Definitionsfråga antar jag.
  23. 20k kr upp efter total missärmånad, tog 20k händer att nå break even efter en skööön downswing. 82h played.
  24. Ring till mig, jag har ruskigt tråkigt på min solofest. nr gives ut till alla via pm.
  25. Goda hälsningar från Heroinhero : )
×
×
  • Skapa nytt...