Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. hittar inte orken att grinda utan ett mål längre så partys 20k$ bonus får vara morot för att få in lite händer i sommar : )
  2. diazo

    Folda KK ?

    Que? Pixies står ju för några av tidernas bästa låtar.
  3. Omahakungen in da house jao jao
  4. Checkar bakom - antagligen är han rädd för kungen / tom eller så har han väll träffat hårt och försöker få dig att skjuta antagligen tom eller med kung vs hans högre kicker/set. Check bakom utvärdera river om han bettar om det är värt att gå över eller om han checkar så e de ju bara att skjuta och hoppas på syn. Låter säkert lite yrt såg konstigt ut när jag läste igenom men men, skål.
  5. diazo

    Poker i Lund

    Skickade en request att gå med i gruppen. Lirar gärna lite i veckan men till helgen passar det inte pga karnevalen och det oerhörda ruset som ska byggas upp under ett par dagar : )
  6. diazo

    Poker i Lund

    jepp, tjejen drar till berlin söndag-onsdag om de finns något intresse då.
  7. diazo

    Poker i Lund

    Någon annan som är på då? Känns inte så lönt om vi inte blir en 4-5st iallafall.
  8. Roskilde > all imo
  9. diazo

    Poker i Lund

    Jag har en hink med marker, dock inget bord (dem står hemma hos föräldrarna i garaget), och inga kortlekar. Utöver det så borde det gå att få in ett par st här beroende på om vi sitter i soffan eller tar in köksbordet. Har bara 3 stolar, en datorstol och en pall dock. Soffan rymmer väll 6 pers iallafall. Bor 100m från Lund C
  10. diazo

    Poker i Lund

    jag e på om det är i lund, galet bakfull och lite småsjuk (inget som smittar) flest öl vinner mest imo.
  11. Skulle varit i lund igår då, la en festrapport i min db
  12. quantos horas en la busa? (inte på fyllespanska: hur många timmar tog bussen?)
  13. opium i vang vieng laos är nöten
×
×
  • Skapa nytt...