Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. Varit på lyset hela dagen så missat lite inlägg men senast jag var där (2008) var det okej linor i kuta iallafall. Satt själv och grindade midstakes party nån kvällar utan att vara rädd för disconnects. Kostade väll lite extra för att hänga på 2mbit ställena sen gäller det väll att hitta de som e dyrast då det oftast är minst folk där, eller helt enkelt boka hela stället själva för grind.
  2. jag som coachat i trollning under fyllan och nu får jag smaka
  3. äh sluta fixa mina posts och kom hit och drick öl & kolla en film istället på äkta microvis : )
  4. Thailand är dyrare än t.ex. Malasia, Laos, Vietnam & Bali och dessutom tråkigare Fördelen med Thailand är väll att internet är någorlunda mer stabilt och snabbare linor men för min del så blir ju grinden en sekundär grej då jag i första hand kommer va ute efter sol bad och berusningsmedel.
  5. Jag kommer hänga med sambon i asien från 31e aug -> 19e Jan + eventuell förlängning om jag inte har tröttnat, inleder med 1½ månad på Bali iallafall. Kanske inte allt för kul att hänga med ett par även om vi inte är särkilt toffliga men ja.. Skulle du/ni befinna er i närheten så bara hojta till så kan jag tänka mig lite grind & fylla. Edit: Är 24 har en oerhörd passion för öl, och är kungen/drottningen på 2/4 Svs
  6. Lundagänget börjar supa på morgonkvisten för de som är intresserade
×
×
  • Skapa nytt...