Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. Läst hela tråden nu och kan inte för allt smör i småland förstå varför så många tror att SS är involverade? Själv tror jag ni hade samma hand, dvs delade en spliff pot.
  2. köper det inte, tror på röd uno femma och hmm... jokern.
  3. kastar mig in här i fyllan bara för sakens skull. Själv är jag en förespråkare av explo, helt enkelt för att jag är kungen/drottningen av svs micro och att spela gto här är ev- dessutom fungerar gto allmänt halvkass när man är på lyset. Just ja, jag förespråkar explo för an SF kör gto, och jag piskar honom i köksomaha.
  4. imorgon ska jag doppa draken i stjärnfittan ; )
  5. båtsman, styrman & kapten. jag har en bild på dig i rosa byxor & kaptensmössa, lägga upp på pf plox?
  6. kollade precis mellan kuddarna i soffan, hittade tyvärr bara bilnycklarna
  7. En bra bluff är när helvetet lägger sig, en dålig bluff är när helvetet synar. End of story, Heroinhero har talat.
×
×
  • Skapa nytt...