Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. 1. Jag påpekar att "det är precis det hatab2b menar", inte att du är, för det vet jag att du förstått. 2. Andra siters problem försvarar INTE leepoker 3. Efter ett bra tags tjafs, ja, så inte heller relevant 4. Om du hade läst disskusionen ordentligt, vilket jag redan påpekat att du uppenbarligen inte gjort, hade du inte lagt såna dumma, meningslösa, irriterande inlägg som du gjort. 5. Om klyka läser och förstår, så har jag svårt att se att han skulle banna mig, om än varna mig(vilket är något jag mer än gärna tar, förutsatt att just psalmbiten då var ett illa nog personangrepp för det)
  2. Och där har vi ju exakt vad hatab2b menar med "halleluja-kören". Vi är inte intresserade av om du fått vänta på någon annan site, och det har ingenting med leepoker att göra. Sen att du inte i sin tur fått en ursäkt, har inte heller med leepoker att göra, och för den delen är det inte konstigt eftersom du uppenbarligen inte BRYR DIG när saker inte tar den tid det ska ta. Men att du inte har ett intresse av att veta vart dina pengar faktiskt är, ja det är inte heller MITT PROBLEM. Vad som däremot ÄR MITT PROBLEM, är att jag är irriterad, mestadels för att jag fortfarande är förbannad på leepoker, men till stor del på sådana som dig som uppenbarligen inte läser och sätter dig in i problemet som disskuteras före du jiddrar din gojja, eller för den delen har respekt för att vi blivit felbehandlade. Hade du läst hela tråden, och förstått problemet hade du inte skrivit sådana här skitinlägg som nu, eller som på leepoker. Så sluta jiddra, ta pproffs i hand och sjung valfri psalm, samtidigt som ni kastar pengar omkring er.
  3. Det du säger å andra sidan här är ju en tolkning från din sida. Men säg att jag faktiskt anklagde, och skällde, låt så vara, det hade/var högst befogat. Vi var flertalet personer som fått relevanta summor pengar låsta, och sätte leepoker hantera det på var väldigt väldigt dåligt. Och det jag benämner som sekt stämmer ju alldeles utmärkt, för såfort disskusionen var avslutad var det folk där för att "slicka röv" (visst gillar vi det uttrycket?) för moderatorn. Att ha ett eget forum tycker jag inte direkt är något att skryta med, kvaliten på forumet är dålig, vilket å andra sidan hänger ihop med kvaliten på spelarna på siten(vilket är enda bra med siten). Att forumet sen skulle vara bra för att få hjälp, ja det faller ju tyvärr bort med eftersom det tog mig och hatab2b över 5dagar att faktiskt få ett vettigt svar, och att uppdatera infon synligt för alla på förstasidan. Jämför man detta med andra sidor utan forum har alla de jag spelar på välfungerande support via telefon/mail där man får bra service direkt. Men sen har jag full förståelse för att du försöker "prata gott" om det här eftersom du trots allt är en affiliate till leepoker och dom står för en del av din inkomst, det är precis som att dom inte pratar illa om sig själva. Vidare vet du att det är bättre att du/ni lägger ner eftersom ni kan älta detta med mig hur länge ni vill, leepoker är ingen bra site, leepoker har skött ärendet dåligt, leepoker har ett dåligt forum utan någon vettig funktion, 3dpokernätverket har ingen vidare ljus framtid. Sen vill jag lägga upp ett kännt uttryck, "man ska inte ropa hej förrän man är över bron". Pengarna är i cyberrymden än pproffs. ha en bra dag pproffs (btw är dina länkar på din sida något stora, skulle minskat storleken på texten där)
  4. För dom som inte vet vill jag förövrigt varna för leepokers forum, där merdelen av användarna verkar vara väldigt blåögda och vara med i leepoker-sekten. Ingen större ide att fråga enklara frågor som har enkla svar, eller ens försökra argumentera.
  5. Ingen mer information än. Hur går det för dig hatab2b byta nick till hataLeepoker?
  6. bjoelle

    T6 Poker?

    Fast riktiga och riktiga. Vem som helst kan ju faktiskt sätta ett eurotecken efter en siffra på en dator och dela ut hej vilt. Men inte blir det Euro av det, tills det finns uttag, och tills det faktiskt fungerar, måste man väl ändå säga att det är playmoney med det förvillande namnet Euro?
  7. bjoelle

    T6 Poker?

    Kan inte vara så att T6EURO bara fungerar på alston price egna aktiehandel? ;D haha kan bara köpa värdelösa aktier för det Kan detta även innebära att deras 50k GTD då egentligen är bra mycket lägre? Och att turneringsbiljetterna de stackars(dumma?) "vinstandels-köparna" fått inte är värda 55euro styck utan *ta da* 55T6EURO, vilket då blir 0,55euro! wow!
  8. bjoelle

    T6 Poker?

    Detta blir ju bara roligare och roligare wow, 2euros freerolls, 48ggr per dygn! Btw insåg jag just att T6 ju faktiskt inte står för TIO-SEX, en pokerhand. T6 är ju telefonsex, ni har totalt missuppfattat hela konceptet..
  9. Och på frågan vem skottarkungens Idol är kan jag ana svaret "hatab2b". Bara jag som ser likheterna?
  10. Hum... jag trodde jag klicka på dawwes dagbok, men tydligen!?
  11. följde pontuss instruktioner, nu verkar det fungera bra.
  12. Installera precis betway klienten. Men det enda som händer är att den "uppdaterar" sen försvinner den bara. Öppnas inte. Testat att installera om 2ggr =/ vistaproblem?
  13. Jag är nöjd med att tills vidare lita på pproffs som jag ser som en "seriös" person. Och inväntar måndag.
  14. btw. plutonsvea? right?
  15. jag har tjaffsat vilt med dom som sagt, men vaknar inte direkt till.
  16. Eftersom JAG skrev inlägget på lees forum bör väl jag besvara här med Har inte haft problem överhuvudtaget tidigare med leepoker, men nu sen i måndags har det skötts förjävligt. Och jag instämmer med hatab2b och uppmanar folk att INTE spela på siten.
  17. whine whine whine, posta lite händer där du drar ut nu!
  18. hej timmi timmi hej, timmi du är helt okej! planen för kvällen?
  19. Jag smörjer alltid med vaselin, varje kväll, står där på alla fyra... väntar på dig ne, seriöst. Tycker bara att det är bra att b2b blir ett spelbart nätverk, oavsett nivå. Även om jag ser poängen i rakeback som ett sätt att "vinna"/"få" pengar, är väl ändå grundtanken att en vinnande spelare faktiskt tjänar pengar på att vinna? Inte att få rakeback.. men men, klockan är kvart i tre, ska hämta vaselinet och smörja.
  20. Otroligt skönt att b2b nu blir spelbart. Kanske börjar alla små övertajta rakebackgrindare leta sig till andra ställen? Eller skaffa riktiga jobb? ;D
  21. Lycka till?
  22. vad han menar är att att han casha i event 49
  23. seriöst manenn, du spelar 0,5/1 nu, stäng av istället!!
  24. jag har kollat lite, tycker du verkar spela lite för defensivt och vägrar lägga dig när du själv "bör tro" att du är slagen.
×
×
  • Skapa nytt...