-
Innehåll Antal
2 941 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av bjoelle
-
Vill bara tacka Betway för en väldigt trevlig vistelse i Riga, och även gratulera Norge(inte för så många norrmän läser detta, förvisso), till segern. Vi får hoppas detta återkommer nästa år
-
Du såsom jag vet att denna dagbok är något av följande alternativ. 1. En kontaktannons 2. en kille som kommer håna hela pf.nu för all uppmärksamhet personen fick genom att låtsas vara tjej. 3. En tjej som spelar poker, kaxig som få och bra på att whinea... btw, du et att det är du och jag förevigt redlineer och att jag älskar dig till döden skiljer oss åt Baby btw, jag är lite mer för brunetter lisa, gärna med fast c-kupa och modelformer. Något du lever upp till? (det är ok om du du har balle så länge du har c-kupan)
-
hehe ok var väl som jag ana typ. Turnbeten var rätt svag för att jag definitivt inte hade dig på en T9, för mig var du mer på AK AQ KQ JJ. vilket innebär att den svaga turnbeten ber om omslag Att jag ställer på river såpass blixtsnabbt är just för att jag tror inte du hittar en syn på en lägre bet där, eftersom den skriker efter att bli betald, men en all-in snabbt där skriker som om jag bara vill ha potten med en härlig bluff.. Btw. uta efter och uta efter. Alltid roligare att jaga någon so man hamnat på samma bord som när man får lite bevis på att människan lever
-
Hur gick dina tankegångar? släng upp historiken med förklaring? nyfiken Kan förövrigt bjuda på en kul note på Luccios. Sist jag spela med han kommer han in på bordet, spelar inte en hand typ på ett par varv, helt plötsligt ställer ha rätt in från sb, med en limpare bakom. Alla foldar, han visar AKo... han verkar lite retard
-
Får ursäkta att jag icke svara "i chatten". Men har ringt ss och stängt av den självmant. Pga att jag inte orkar tjaffsa med folk Förstår att jag tilta dig, ana att jag skulle kunna få betalt med en bra träff förr eller senare så som jag hackat på dig konstant... Faktiskt haft nästan enbart låga/mellan pp idag när vi varit i potter tillsammans, därav så mycket raise-foldande ur sen poss etc. hoppas dagsplusset är bra
-
inte vara arjjj *kjamizar*
-
Jag ser bara en möjlighet. Finns bara en jävla hand han spelar exakt så... fyrtalet.. inget snack om saken.
-
Ser ut som du slänger pengar omkring dig nu
-
jag älskar dig megakillah.... btw.. så skottar hon ju 25x sin normala nivå...
-
20T6euro på att Lisa är en kille
-
varsågod min kära.
-
-
Jag vet har inte missat. Ska ju vara mycket sås, och mixas, blir flytande...
-
När det gäller bra mat finns bara ett alternativ! Potatisgratäng + fläskfile + sallad Av en händelse rätt nyligen där denna mat förtärdes, tätt efterföljd av en kopiös fylla råkar jag veta att det går utmärkt att mixa! Måste dock lägga i lite sås av något slag med hoppas det smakar
-
Vad hände med svenska spel? Siten där allt är möjligt så länge man vet vad en kortlek är ;D
-
Jepp, samma här, har fått bekräftelse av henrik på betway. Han sa att jag skulle få något mer "Nummer" mailat för biljetterna var elektroniska. Inte fått det dock.. ger det väl någon dag till innan jag ringer han
-
Är det dagens resultat som är vad man brukar kalla "varians"?
-
Jag går fortfarande ovetande Timmi... jävligt jobbigt. Vem fan sprang närmast bilen!?
-
...vem sprang närmast bilen?
-
Årets diss?
-
Du menar "genom att jag summerar så lägger vi upp ännu mer misstolkningar". Du är inte rätt person att här summera någonting överhuvudtaget eftersom du är en uppenbart partisk part i disskusionen, just pga att du är affilitade. Vilket är det som stör mig. nedan följer din text i rött med mina svarta ändringar för att visa hur mycket du förvridigt situationen, alternativt hur lite du egentligen vet/är insatt. *vi fick decclines på våra uttagningar utan förklaringar *vi/ialla fall jag blev väldigt otrevligt bemötta av supporten och fick INGEN förklaring på varför pengarna ej var överförda inom leepokers angivna 1-3dagars tidsram *Det strulade med utbetalningen *Ni fick svar från killen i supporten som inte alls stämmde, han sken iväg och drog egna slutsatser baserat på ingenting.(vilket inte är vårat problem, vi måste förutsätta att supporten talar sanning, eftersom vi ringer lee-support) *vi fick föra en lång disskusion på forumet utan något officielt uttalande, där våra frågor blev mer eller mindre ignorerade. *Det kom ett kryptiskt officiellt svar som ni inte var nöjda med. Självklart inte eftersom det inte förklarade mer än att "pengarna kommer, vi jobbar på det", ett svar som var någonstans runt "standard", och definitivt inte vad vi borde fått efter rådande situation/hur dom behandlat oss *Ni stuntade då i pengarna så som ni uttryckte er själva, ni bara brydder er om ett mindre kyptiskt svar som var synlig utanför forumet, ex. på startsidan på leepoker. Då skulle ni vara nöjda. Vi struntade inte i pengarna, men vi förde disskusionen vidare gällande leepokers hanterande av situationen. Och för att inte fler skulle hamna i samma sits som oss, vilket tog leepoker 4,5dag att lyssna på. *Ni fick ett klockrent svar på startsidan *Ni snackar nu skit och säger att ni är "oroliga" eftersom pengarna fortfarande är i cyberrymben fram tills måndag. Vi har all rätt att snacka hur mycket skit vi vill. Vi har blivit dåligt behandlade, och även om pengarna till slut kommer så gör det inte situationen som har varit bättre. Ett fel är ett fel, och där kommer du ingen vart. Att vi är oroliga är ju heller inte på något vis konstigt, efter väldigt många dagars försök till svar men med undvikande svar istället, så har man all rätt till det. Så sluta nu med ditt väldigt partiska snack försöka få det se bra ut så att lee inte tappar anseende/du tappar intäkter på din affiliate sida.
-
Absolut, fast det tog sin lilla disskusion före det hände. ett litet steg för bjoelle ett stort steg för människan.
-
Och nyanserad bild är att såsom du gjort hittills, lovorda något utan att veta innebörden av kritiskt granskande? Suck... Jag föreslår en ban på Mr_Jimmy för ödslande av min tid och en vis viktnedgång pga av alla höga suckar jag gett ifrån mig senaste timmarna.
