Tack alla som gav mig musiktips, dvs INGEN, FU½!½!½!!!
Ialla fall har hunnit jobba några dagar på nya jobbet. Trivs bra, goa elever, härliga ämnen och allt man kan tänkas behöva. Nu blire lite slölir på SS tror jag, ev lite ongame med. Som sagt typ inte blivit så mö lir sen jag uppdatera förra gången
GAME ON!