Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Tack alla som gav mig musiktips, dvs INGEN, FU½!½!½!!! Ialla fall har hunnit jobba några dagar på nya jobbet. Trivs bra, goa elever, härliga ämnen och allt man kan tänkas behöva. Nu blire lite slölir på SS tror jag, ev lite ongame med. Som sagt typ inte blivit så mö lir sen jag uppdatera förra gången GAME ON!
  2. Lycka till! Men förstår inte varför du lagt SS 1/2 nivå på 3000bb men NL50 i dollar på dryga 1600bb?? Dina mål alltså.
  3. Jag blev väl kanske lite väl glad i roset igår och öppna upp lite väl i långlördagen. Efter ett avancerat move som var så otroligt bra att motståndaren hitta syn direkt, helt ovetande om hur bra mitt move var, var jag ute. Men lugnt, lite slaskande hög på rose så lämna Bengt 45år och Ingrid 38år ett par inköp i min ficka. Förövrigt vill jag ha lite musiktips, har svårt att fylla upp min ipod. Uppskattas: Libertines Britta pärsson Marit bergman ... ja egentligen all indie-pop eller singer/songwriter med en fulsnygg sångare som Britta... åhh britta.
  4. Haha, vore fint ja. Har dock tappat ner mig lite nu efter en 99 jag kanske överspelade. Men jag är kvar, och ligger hyggligt till.
  5. Dubbla kvickt i Långlördagen mot något missfoster som ställde varje hand första 10minuterna före han åkte hahahaha
  6. Som Roob säger i föregående inlägg gick gårdagen helt ok. Satt och greja med nya ipoden, drack 7.0 cider och slaska lite på SvS med variansen på min sida. För att fira gårdagens alkohol-rigg så blir det att hälla upp ett glas rose, plugga i ipoden - libertines blir dagens - och lira svs långlördagsturre + något mer. Någon mer som lirar långlördagen?
  7. Sådär ja, nu har man klarat av ännu en dag i högskolans värld, underbart. Tänkte sätta mig och slaska lite heads-up sitngos på Ongame, ev försöka leta upp Jennez och psyka han. För er fåtal som faktiskt klickar in här, är det någon som har koll på arkadmaskiner? Jag vill ha en, gärna en med möjlighet att byta spel i.
  8. gogo? Går det frammåt eller? Skaffat dig några heta hu-moves?
  9. Hum... spelar vi båda på ongame? Jag får fan inga knull när jag blir utdragen
  10. Pang pang pang! Och jag lyckades ändra rubriken! Från och med nu heter dagboken "Great Teacher Bjoelle"! Detta eftersom jag går på lärarhögskolan och även jobbar deltid som gymnasielärare.
  11. FÖrövrigt, för att inte låta hela dagboken bli en lång jävla chatt. Jag - efter att ha utmanat Mr Jennez på lite slask-low-limit-heads-up - insåg att jag suger på heads-up cashgame. Så sitter och slaskar i detta nu, är någon sugen, välkommen! Ongame Pm:a för nick.
  12. Du har elfsborgsavatar, du sa att du gick på JB, bodde nära djurparken... ja.. 1+1=2.. inget svår. Vi har setts du och jag, om än onyktert oftast. Du vet mycket väl vem jag är.
  13. trodde jag med, men är väl blind.. btw, är du thereses bror robert?
  14. Nytt inlägg direkt.... ...Hur i HELVETE ÄNDRAR JAG RUBRIKHELVETET?
  15. Sådär, tänkte försöka lite igen. Kräm och blokk är borta, vart vet jag knappt, troligen tajjar dom. Lite uppdatering finns i huvudinlägget, inga större förändringar. Så, för att välkommna er få tillbaka bjuder jag dagen till ära på lite ny go fräsch musik: http://www.myspace.com/parken12056
  16. Erbjudandet kvarstår Lycka till nu!
  17. Fått en schysst deal och slängt in lite leksakspengar(läs:dollar) ¨på ongame, sugen på batalj?
  18. Utan att känna dig, och bara ha en fantasibild om dig som något liknande allas vår barndomsidol HE-MAN, så får jag nog säga.. .. ja? Btw, jag tar nog namnet ButcherBengt själv på någon site, det var rätt bra.
  19. Någonstans känns det dock som att namnet är lite för enkelt för att Hata skulle ha nöjt sig med det. Låt namnet rulla lite i munnen på er "Slaaa-kkkkkttttttarrrnn", nej det fungerar inte.' Hade denne slaktarn hetat något av följande hade jag nog trott lite på era teorier: SkäggmackeSlaktarn ButcherBengt JagGillarBilligaTjejer Namn med lite mer klass, right?
  20. GL Mr Gere.
  21. Kan inte annat än hålla med om swedbanks kontokort, även om jag förvisso ibland bär skulden själv. Själv lyckades jag när jag fick ett nytt kort att samma dag få den superba iden att använda den lilla magnetklippspengahållaren(kortare namn?) som skräpat hemma ett tag.... behöver jag berätta vad som hände? BTW, vid beställning av nytt kort ska du naturligtvis ha en bild på CDS, så här när han är på modet igen.
  22. Grattis haha, jo den var kul "gg".. men vänta nu?
  23. Tror itne du ställer med bra träff där, sätter dig underpar/färgdrag
  24. Sry, som du säkert läst, kände mig lite slaskig idag.
×
×
  • Skapa nytt...