Gå till innehåll

bjoelle

Members
  • Innehåll Antal

    2 941
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av bjoelle

  1. Jag citerar ingen, så blir det inte så struligt. Men vilken soppa, allt ifrån att det är en stor scam, till att ingen litar på ingen osv. Otroligt av pokercommunityn i allmänhet kan ta fram, btw? Jag har inte tid nu, men någon som kan lägga upp en "lika som bär" på Robert och Miss piggy?
  2. Lite rolig hand. Jag spela en nästan identisk häromdagen, där det var jag istället fördu som slog 45, men jag hade då 99. Och jag pusha såklart, han hade K8, med ett kort rätt för färgdraget, och drog en fin runner-runner. Så jag tror han har K8! ... lol
  3. Försvann dagboksinnehavaren snabbare än man bokstaverar FISHY!?
  4. Tåget går att stoppa Jennez, t6tåget spåra ju till och med ur.
  5. Vem har sagt att inte jag skämta? Slappna av, gå till en thaimassör, och glöm inte fråga om happy ending.
  6. Svårt att ta en förlust när någon spelar bättre?
  7. Så länge donatekid finns där för att smiskas på stjärten finns jag där. Idag med öl och okunnigt pokersällskap.
  8. Stämmer bra, har hackat lite på din stack ibland. Och variansen är med dig, det är inte något att säga om... inte sett dig förlora en flipp knapp. hehe
  9. Hum, ser allt ut som en tjej, kan slänga upp en bild med oss tillsammans om du så önskar? Bör säga att jag inte varit innanför trosorna, så kan vara transa. Förövrigt, för att få in lite lite poker. Haft en kukvecka, men snyggar till med ca 2000kr + igår
  10. Jag har haft 20k + månaden på 1/2.. .men kräver ju förutom bra spel, mycket spel, table selection en jefla massa tur.
  11. Yes, dags för msndejt med Lisa87. Vinet och toapappret är framdukat.
  12. Någon som verkar glömd här är ju Columbus, fast han brukar ju smita undan. Brukar heta att han "hitta amerika" istället för "döda miljontals indianer" men men...
  13. Förutom att ha pokerforums troligen sämsta dagbok har jag även huvudvärk och är konstant stressad. Pokern har varit rätt chill någon vecka nu, inte hunnit spela och resultaten har varit dåliga. Satt nyss och kolla upp ifall betway även i år har något student mästerskap, och jovisst. Men vad fan har dom gjort? Förra årets superevenemang har bytts mot någon tafflig jävla onlineturnering, dit man får kvala från högskolorna. Som tur är kommer jag vara snorfull i Hultsfred när boråskvalet går. Så betway, minus för det, fi fan. Och för att avsluta detta inlägg, en liten lista över mitt liv just nu. 175% jobb, sett till normal 40/h vecka Fått ett spotify konto Låtsas vara äldre än jag är på nya jobbet har en flickvän som borde ha högre sexlust Dricker för mycket Äckelutdragen på pokern, downswing it is
  14. Kan starkt rekommendera Asus EEE, kommer en A1000model snart med större skärm och mer hårddisk etc.
  15. nej nej och åter ne EJNEJEJN EJNEJENNE
  16. Gör om gör rätt.. .. FJANT!
  17. Dåligt flow med korten och dålig varians är ingen höjdare såhär runt löningshelgen på SVS Hoppas det ordnar upp sig
  18. Först och främst, FU Roob. Idag blire kukbygge! Två goda vänner flytter in i ett litet hyreshus jämte varandra och har inflyttningsfest nästa vecka. Så vad ordnar man för inflyttningspresent till två killar som ska bli trångbodda och har det mesta? - En stor jävla kuk! Dagens inköpslista för kukskapande - Hönsnät - pape mace - gipsbindor - färg - lack - träplatta Jag utlovar bilder på kreationen sen! just ja, pokerdagbok? Har gått fint, 3inköp plus idag.
  19. Ville bara uppmärksamma alla på den enda rätta grindlåten: Nu ska jag krypa ner under täcket och ge mig på dagens andra försök till att få lite sexy time, anar att jag blir utdragen. Skulle så bli fallet får jag själv dra ut.
  20. Finns egentligen bara en pepplåt i pokersammanhang, och det är ju naturligtvis Jumper med "miljonär"(den heter något mer än bara miljonär va?) Annars fungerar alltid lite skönsång från Hellström eller några goa libertines.
  21. Varför uppmuntra någon som uppenbarligen har en mer eller mindre så dekadent livsstil det går att få?
  22. Låter trevligt, GBG-turneringarna brukar(kanske ska säga brukade? vet inte längre) vara bra. Släpp gärna datum när det närmar sig, så ska jag med glädje vara där med pom-poms och hejjaramsor. Det där med dubbelbonusen kan nog stämma ja, har för mig att det har varit så i varje fall. Förövrigt är tennisrakningpoängsystemet en jävla sörja om jag får säga mitt, vetefan vad dom använder för ekvation, själv fick jag en stor poängökning efter att ha varit skadad, och inte spelat mellan uppdateringar. Förmodar att det då handla om någon med samma namn, eller något annat lustigt fel.
  23. Spelet senaste har varit rent jävla gnidande(läs grindande om du så önskar) Inget märkvärdigt alls egentligen. Dagen i punktform Vakna sent Städa Varnad av appel Ny avatarbild, det är någon tönt tror jag. Min kära mor vann sin första pokerturnering Misslyckat försök att sexa upp flickvännen
  24. Vilken tennisturnering är du anmäld till?
×
×
  • Skapa nytt...