Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. Förstår inte riktigt det fetmarkerade? Sett Guetta två gånger, första var jag inte speciellt imponerad, andra däremot! Klart det är skillnad mellan att DJa och producera, men listan tar knappast hänsyn till det. Att de som syns och hörs mest kommer högst på listan är knappast något konstigt. Gå ut och fråga 10 svenskar om de vet vem Kalkbrenner, Brennan Heart eller Skazi är tror jag du får 0 ja. Hade varit kul att se en lista där andra DJs rangornade sina favoriter, helst efter genre med. Vill du se ett skämt till lista så kolla in Rockklassikers topp 666 över bästa rocklåtarna genom tiderna. Grät en skvätt när jag tittade igenom den.
  2. Du missuppfatta nog ganska grovt
  3. Inte mycket som är så förlösande som när man löser ett jobbigt problem när man knackar kod
  4. Varför är den ett skämt? Guetta är den bästa jag sett live, sen att hans kommersiella musik suger är en annan sak, men alla gillar vi väl pengar. Armin van Buuren har legat etta fyra år i rad så det säger väl en del. Tiesto är Tiesto. Deadmau5 har jag inte sett själv men han ska vara grym live vad jag hört och det han producerar är inte dåligt. Above & Beyond har jag inget att säga om. Avicii, ptja live är han väl inte hestabra, men han är nog den som skitit ut flest hits detta året. Vad är det du inte gillar? Detta är alla DJs, finns en del jag själv inte hört nämnvärt mycket av, vissa inget öht. Men så blir det när man låter allmänheten lägga sex röster var. Tror jag lade mina röster på Guetta, Chuckie, Axwell, Avicii(hade jag fått rösta idag hade jag inte valt honom dock), Headhunterz och Dada Life.
  5. Om du läser några inlägg upp så ser du.
  6. Tyckte mest det var konstigt att det kom från ingenstans.
  7. Den där har funnits ute ett bra tag. Calvin Harris och Dada Life spelar på Ambassadeur 2nov. Riktigt sugen på att åka upp.
  8. Hör av er om ni behöver hjälp. :>
  9. Boss måste väl ha någon rollbackfunktion? Bara för att de uppdaterar mjukvaran är det väl knappast så att de skriver över tidigare versioner. Ställ lite krav på er leverantör! Gå upp en nivå?
  10. Gammal maybe, men fick mig att skratta!
  11. Rooney och Nani var jättebra när de kom in! Tror City tar ligan i år, sjukt bra och effektiva. Är verkligen kul att se dem spela.
  12. Såg hela och får väl hålla med. Ganska tråkigt match, men skönt iaf att Liverpool var det bättre laget! Även om inte det vinner några matcher, tyvärr.
  13. Även om det finns en del fördelar så ska man som kund kunna kräva en bättre produkt. Det är 2011 och vissa buggar har funnits sedan de startade.
  14. Matchen man ser fram emot mest varje år, så måste man åka iväg och missar första halvlek : ((((((( FML osv
  15. Pub på Helsingkrona då?
  16. Vad sägs om Myntha?
  17. AW någonstans maybe? Har FL 13-15
  18. http://i.imgur.com
  19. Nja, mer försäkra sig om de uppfattat korrekt. Typ be dem upprepa adressen eller något. :> Att göra en U-sväng är inte det lättaste i Dubai.
  20. Kopierar in mailet jag skicka till min mamma när hon skulle dit Kan lägga till lite saker som inte passa sig för henne direkt. Ferrari World i Abu Dhabi om man har något uns av bilintresse. Där finns även världens snabbaste berg-och-dalbana vilken var en upplevelse. Var väl en 12 mil dit men kostar inte många hundralappar med taxi. Man kan även passa på att besöka huvudstaden då, vi hann dock inte med det. Känner ni för att dricka te högst upp i världens lyxigaste hotell så kostar det typ 600kr (Burj al Arab). Vi besökte en nattklubb, den var på Atlantis längst ut på Palm Jumeira. De har även en stor vattenpark som kan vara trevligt.
  21. Mkt fin! Antar att du hört Matisse & Sadkos best of September, annars är den här http://soundcloud.com/matisse_and_sadko/matisse-sadko-the-best-of-september-2011
  22. En kul grej hände mig, vet inte om det händer alla. Har bra hänt mig en gång dock. IAF jag satte och klicka fram och tillbaka och var sitout tills BB kom till mig, då skulle jag ändå posta både lilla och stora, så jag fick snällt vänta ett var till. (Jag timea ut i SB varvet innan).
×
×
  • Skapa nytt...