Skulle aldrig dricka något lightprodukt från Coca-Cola, tycker de smakar vedervärdigt. Jag rör hellre på mig lite extra än plågar mig själv.
Sitta still hela dagarna men byta ut Coca-Colan mot någon lightprodukt och tro kilona ska försvinna är bara naivt.
Enda anledningen att jag dragit ner på mitt intag är tänderna, men skulle tippa att jag snittar i.a.f. en burk om dagen, och jag blir inte tjock för det.