Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. - Pacions tal i Any Given Sunday Slaget vill Helms Klyfta, en av de mäktigaste scenerna jag sett. http://youtube.com/watch?v=j5pAYRlFiZw http://youtube.com/watch?v=M-YzHpGGQJw Är väl kanske inte en specifik scen, men från 06:00 typ och framåt i klipp två, speciellt när Gandalf kommer.
  2. http://electricretard.com/ Konst när den är som bäst.
  3. Kom igen emilio_15 jag hejar på dig!
  4. Explorer vodka är väl inget man direkt vill ha i baren. Saknar jägermeister i din!
  5. Hah, precis efter jag postat mitt inlägg kom den i min playlist och tänkte samma sak.
  6. http://www.youtube.com/watch?v=zvoeeq-BH4w
  7. Ok?
  8. Sluta vara så PK, skadeglädje är det bästa.
  9. Nej det är humor när den är som bäst.
  10. Ja, är väl lika dumt som att be någon acceptera något av alla dessa MSN-virus som åker runt på det stora intranätet. http://en.wikipedia.org/wiki/Spyware
  11. Dummaste jag hört.
  12. https://sourceforge.net/projects/pokergrapher/
  13. http://www.youtube.com/watch?v=kuB6it79N0Q
  14. Vad ska det hjälpa?
  15. Tänkte också whina lite... Satte och käka på en pizzeria i lugn och ro. Kommer in en morsa med två ungar och beställer. Dessa jävla ungar skriker konstant under min måltid. Får slänga i mig maten för att komma därifrån, p.g.a. detta fick jag ont i magen! Sen när jag äntligen är klar med maten så står ungjävlarna och hänger i ytterdörren och vägrar maka på sig. Säger bara fyfan för dagens barn. (<=18 är min definition)
  16. Finns ju roligare ställen att åka till än Gran Canaria
  17. Spanien vinner, 2-1. Torres 2, Zlatan 1. GOGOGOGO!
  18. nummer"? [01:38] [@dehman(+ix) (zZzZ)] [11:#Eslöv(+Nkns[Act: 3,
  19. Oväntat att det är just du som skriver. Har varit så lugnt här under oktober.
  20. Svikit haha dagens. Du är mer troll än boman.
  21. Sluta inte skriv, den mest intressanta dagboken.
  22. Denna dagbok kommer följas slaviskt!
×
×
  • Skapa nytt...