-
Innehåll Antal
2 843 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Scaniac
-
Dom här två borde få varning IMO Förstår mig inte på såna idioter som förlöjligar mindre erfarna forumiter. Spy bara till att kämpa på , se om du lyckas sortera ut lite regs, så kanske du ser vilka som har hittat ditt spelmönster, vilket dom antagligen gjort
-
Kul lir detta? Och i skrivande stund dog pokern IGEN Alltså skiter jag i att grinda nu, måste vara ett tecken! Resultat : +-0
-
Hade egentligen lovat mig att inte spela när jag kom hem men jag kände att va fan drar en timme eller något och det bådade ju gott. 1h 3-4table NL30 gav +67$ Och nu tänkte jag lägga mig och glo på the wire samt sova, Natti!
-
Precis hemkommen från lokala klubben med 700+ i fickan.. (500 för att agera taxi åt 2st a´la 5mil sammanlagt ) sitter hyffsat fint.. funderar på att sätta in liveplusset på min nätrulle, är det fel att blanda ihop sin nätrulle med liverulle? hur gör ni själv, när du lirar live lägger du undan pengar då som är som en rulle eller du blandar det med din vanliga ekonomi?
-
*Bump* Racear lite på Europoker just nu och casha in 100$ Gick bra med skottet igår så stannade på 500$ Idag har jag "bara" lirat NL30 och det har gått bra, rullen står nu på 655$ Och jag har är med miniracet som europoker arrangerat för pokerforum Bara för att komma in på pengar måste man tjänat 1p(?) vilket jag inte förstår varför inte folk chansar lite på den... gratis pengar? Vet inte om jag lirar mer innan jag sticker iväg till livepokerklubben för en 200+50 Freezeout med massa trevligt fölk Lirade 3000+300 på Casinot igår, blev 24a / 124 lite tradigt när man tajtrövat i 10h, dubblar sig 2 gånger sen åker på att man gör ett move.. usch men då vet jag till nästa gång iaf 12 prisplatser
-
Vet inte om det framgår men jag spelade ju som att top6 fick paket. Menar bara att jag hade inte spelat som de va top6 fick paket med 11man kvar när man ligger runt 7plats och ställer när det är 11man kvar.
-
Detta rättar ju inte till det för mig då jag hamnade på 11plats vi var 11man kvar och jag ställde i mån om att jag "visste" att det bara var top6 som fick säten förlorade ganska stor del av min stack sen handen efter skriver någon att de ska vara 10säten garanterade.. pga att jag har så hyperlite kvar så åker jag ut handen efter. Kul lir eller ? Nä skulle inte tro det speciellt om det handlar om en 530$ biljett tack och hej inge mer pokerstars för mej
-
Bildbevis btw:
-
Tjenis, satt å lirade 10$ 1$ rebuy till ncoop main event idag och såg att turren hade 10 seats guaranteed Hur kommer det sig då att när rebuyperioden är över så är där bara 6säten ? Så är de på alla era 10.20$+rebuy satelliter till Nordic coop 11 Vänligen förklara detta, har bildbevis.
-
Antingen är jag blind eller bara lat men jag hittade ingen tråd där man kunde lägga upp ev info om ens pågående turnering då man faktiskt ligger bra till och där är icke många kvar. Alltså en Rail tråd.
-
10/11 Välkommen Europoker! $1000 Freeroll
Scaniac svarade på Partneransvarig ämne i Medlemsturneringar
På denna site kommer det nog komma fler ,annars är det flera medlems turrar , minst 1 / veckan -
Har ett guldtips som troligtvis gör att du slipper och rota igenom hela internet för att spärra han från ALLT gambling online. Min polare hittade ett företag som utvecklade ett program som såldedes spärrar hela din dator från ALLT med gambling. Så fort han försöker gå in på t.e.x ladbrokes så kommer det bara upp att sidan inte kan visas och han kan inte avinstallera programmet heller om jag förstått det rätt.. kostar 500 om året, kan rota fram de ifall du är intresserad? Ta upp det med din polare
-
Vad du än säger eller påpekar så beror ju spelberoendet på att du inte kan styra dina begär: kort sagt; du är beroende Och du kanske tror att det inte är farligt så länge du kan hantera och spelar om mindre pengar , men ett spelberoende är fortfarande ett spelberoende oavsett hur mycket du "tiltar" bort Jag skulle vilja tipsa om att du säger till dig själv; jag ska inte spela , röra eller ens tänka på poker innan jag är 18 (vet dock inte hur lång tid det är) Och redan där kan du se om du lyckas dig hålla dig borta sen är du välkommen till denna tråden igen.
-
10/11 Välkommen Europoker! $1000 Freeroll
Scaniac svarade på Partneransvarig ämne i Medlemsturneringar
Lär dig läsa "Om du skriver bonuskoden i samband med att du gör en insättning så kan du spela denna." -
Malmö Autumn Poker Week officiell diskussionstråd
Scaniac svarade på valterego ämne i Liverapporteringar
Kommer troligtvis lira 3300kr turren samt ta ett skott till main event på måndagen -
Du påminner mig om min kompis, som ochså vart grovt spelberoende det är guld värt att du upptäckt detta nu innan du blir 18! Mitt tips är att du köper ett anti gambling filter finns att hitta på nätet Där du betalar runt 500kr om året och så installeras det ett program som spärrar dig från ALLA poker/gambling sidor Min polare har detta och jag kan fixa fram länk och mer info om du är intresserad
-
Såg det nu..
-
Beror ju på vad han kommer ha för uttag på sina skärmar.. Måste vara en med HDMI och 2 med DVI isådana fall.. Kan du va snäll och länka dom andra skärmarna du tänkte använda?
-
vill du ha hjälp med att plocka ihop en hyffsad dator så rekoommenderar jag att bygga ihop en. Du får en riktigt bra dator för runt 10k om du vill ha hjälp med delar osv kan jag hjälpa dig.. Gratis Pma mig isåfall
