Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. http://www.katslosapoker.se = )) där är riktigt trevligt
  2. 2 matcher kvar nu, KOM IGEN
  3. 23 members nu, gytt!
  4. haha stämmer wooow im impressed
  5. Datum: lö jan 15 2011 Speltid: 12:52 Totala odds: 3,74 Typ: Belopp: 830,00 SEK Vinst: 3 106,56 SEK och idag håller vi tummarna på: Birmingham City - Aston Villa X2 Liverpool - Everton 1X Sunderland - Newcastle United X2 Tottenham Hotspur - Manchester United X2 Första gången jag vill att liverpool ska få poäng ..
  6. Håll tummarna för mig boys Tippade detta: Birmingham City - Aston Villa X2 Liverpool - Everton 1X Sunderland - Newcastle United X2 Tottenham Hotspur - Manchester United X2 Första gången jag vill att liverpool ska få poäng ..
  7. Du äro acceptad
  8. 17 medlemmar nu
  9. jag ska anmäla mig lite senare när jag satt in pengarna
  10. Nej jag fick besök av jägermeister igår så de blev inget Men man vet aldrig när jag drar dit och testar på de, är endå arbetslös så.. har du hört talas om katslösa?
  11. Sorry legat och sovit Men ni är accepterade nu och jag har lagt upp deepstack bordet igen. Kommer skapa en 10$ freezeout med 3k startmarker samt 20%% får betalt Går av stapeln 20:00 15min blindsintervaller! hoppas vi blir många i den Hade gärna sett att detta fått mer uppmärksamhet så att vi hade kunnat bli en jävla massa members, hade varit fett med stora pf turrar ofta
  12. [X] aftonbladet förstorar saker för att kunna skapa feta rubriker och mycket läsare
  13. accepterat flertal nu just nu är vi 7 medlemmar Skapat en turnering för söndagen med : Söndags slasken $1 + 0.10 Rebuy 1500 startmarker 10% får betalt 10min nivåer
  14. +1 tror inte man viinner i enbarg T$ hade bara varit korkat av dem
  15. absolut, har inte fått riktigt bra balans i mitt lirande än iaf inte så som ajg vill ha de Men utgår från tight så som dära a5 ur poss finns inte längre
  16. Har fixat, fanns dock bara de du önskade med 0.05$ ante bli nu medlem gott folk!
  17. all info står högst upp lägg till den i homegames så acceptar jag dig direkt
  18. Stämmer
  19. ja de säger jättemycket jag är den fete killen i hoodie som inte vågar titta ngn i ögat (lilablå eller svart hoodie)
  20. Som skrevit kom med önskemål så fixar jag turrar? eventuellt cashgame Denna turren lade jag upp bara för att lägga någon billig turnering som kunde vara rolig
  21. Gjort ett homegame för pokerforum på PS nu
  22. inte helt omöjligt att jag dyker upp för att ta ett skott på 10/10
  23. Efter att bochum slått 1860 mûnchen och swansea obv vunnit med 3-0 efter 65 min så håller vi nu tummarna för leeds
  24. Vilket CC? :] Har min systerson på 1.5år (viktigt med halvåret;) ) vilket har skrapat fram otroligt mkt kärlek som jag inte visste jag hade <3
  25. Har nu gjort en Turnering: Saturday knockout $5 + $1.25 + $0.50 15min Blindsnivåer Startstack: 3000 10 min sen regg Denna börjar idag klockan 20:00
×
×
  • Skapa nytt...