Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. sjukgymnast ?
  2. Ath ?? ytd ?
  3. hang in there! det vänder:-)
  4. hej dagboken, bubblade precis stekenbiljett och vann 300kr istället, inte lätt och vinna 70/30's ! Då jag har "föräldrafritt" och ingen brud att idka förnedrande samlag med så erbjöd jag mig att ha grindstuga idag, och till middag tänkte jag laga baconlindat kycklingbröst med blomkålspuré. puss på er och må riggen vara med er idag
  5. http://www.sydsvenskan.se/lund/misstankt-professor-slappt/
  6. påminner mig lite om när jag lärde clownen vad "street" innebär!
  7. hejhej dagbok, idag vart det katslösa och vi blev 24 startande, splittad 1aplats! nu walking dead å sova godnatti
  8. 3/4delars riverbett måste ju vara nöt ?
  9. Känslan när man tippar på BoIS och den faktiskt går in.. BOOM!!!!
  10. Har inte din mammas facebook
  11. PIC or it didnt happen
  12. nostalgi
  13. hade robben som siste målskytt och 1-3.. fml:(
  14. GL! å må dagsbokriggen vara med dig
  15. Trevlig helg på dig och halvfina tavlor!
  16. bara lägga cashen på bayern rakt av, dom kommer kroossaaaa!
  17. k-lösa ?? ses där isåfall
  18. Detta är väl samma brud som du var på G men sen fick flipp och hoppa tillbaks till exet va ??? Har samma känslor när en brud hörde av sig till mig då vi dejtade sen hon dissa mig för hon antagligen hade känslor för sitt ex men jag vet att om hon velat börja dejta igen hade jag sprungit tillbaka som en liten fitta, sinnes!
  19. hahaha fail
  20. bjuder på denna extremt torra låt som jag och några polare gjorde på flipp för 4år sen
×
×
  • Skapa nytt...