Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. vill du få feedback så får du lägga upp HH's
  2. make love not war
  3. 25 år , liten snorre och fattig, men en jävel på att sova!
  4. Kortdöd i 500krs och slarvigt spel i ministeken, bläblö
  5. FYI lirar jag ministeken och 500+50 @ svs , kvalade mig till den dyre för 55kr, upp 400kr på cget och kvar i båda änsålänge... dock bara 29 startande på 500krs turneringen..
  6. michelson kommer ju ta hem det
  7. 3h homegame Dealers choice 2/2 resulterade i +3800kr Standard!
  8. å herrejesus och friscobröd, MAGAD!
  9. hittar inget jobb och ingen brud, var fan är alla brudar med C+ i pattar, över 110 i IQ och kåt som ett djur ?????????????
  10. 25 bast minst
  11. Nyduschad uppklädd och whiskeyn sitter precis där den ska, idag är det student och det är en bra ursäkt för att svina! Hoppas ni alla får en sjukt fin fredag och att jag inte rör mitt svskonto ikväll
  12. Lirade en 100krs skalpen och djupet idag, blev 8a i djupet för 300kr, Wieiieieieeeeeiieieie
  13. Så 2 dagböcker nu sprängfyllda med härliga historier där det slutar med att dom inte får ligga (läs meta och biffen) börjar känna att man snart själv får leverera något, kommer dock inte kasta cheeseburgare på poliser eller faila trekant, men något episkt får det bli eftersom man inte har suget att lira nätpoker, ska till sthlm 28-30juni och på bortaplan gör det ju inget om man skämmer ut sig, eller hur ?
  14. aj wish, många heta morsor där !
  15. Skolavslutning på en skola jag ströjobbat på nu under vårens senare dagar och jag fick idag betalt 8-14 för att krama småbarn, lyssna på allsång gunga gungor äta fikabröd samt avnjuta en asnice lunchgrillbuffé, ljuvligt!
  16. Är det en laptop så prova ta ur batteriet och stoppa in strömsladden och försök sedan att starta den
  17. i försök till att hålla DB'n aktiv så kan jag berätta att jag spelade 200händer idag och under tiden drog man hem 2 smaskiga potter! http://weaktight.com/5870985 http://weaktight.com/5871027 dagsresultat: +424kr
  18. ja, jag vet helt ärligt inte var jag står i den handen, visst en check ger han ju bluffoption men vad ska han ha floatat 2 gator med som blir en bluffhand på river ?? 22+ ?
  19. Precis satt mig på bordet när denna situation uppstår (jag råkade slå 17 när jag skulle slå 15) , har inte en aning om var jag står här: har inga händer på FI Boss $200.00 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 2233181 DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter Hero (SB): $528.74 BB: $360.48 CO: $403.00 BTN: $1140.81 Pre Flop: ($3.00) Hero is SB with Q A 1 fold, BTN raises to $4.50, Hero raises to $17, 1 fold, BTN calls $12.50 Flop: ($36.00) 8 A 8 (2 players) Hero bets $18.00, BTN calls $18 Turn: ($72.00) J (2 players) Hero bets $33.00, BTN calls $33 River: ($138.00) 4 (2 players) Hero checks, BTN bets $96.00, Hero ?
  20. fick du mig precis spendera 5minuter (kanske 10 sjukt bakfull) för att läsa en jävla text som inte ens slutar med att du får ligga ?????????????????????
  21. Månadsgraf för juni änsålänge volymen är lite taskig men är det sommar så är det
  22. http://hd.se/helsingborg/2013/06/07/huliganer-friade-for-brutal/
  23. Sedan det med att "AA" är den hand man förlorar mest kanske också har att göra med att det är väl den hand folk har svårast för att vika ?
×
×
  • Skapa nytt...