Gå till innehåll

Ledartavla


Populärt innehåll

visar innehåll med det högsta anseende på 2020-09-07 på alla områden

  1. 2 poäng
    Att ett svenskt statligt spelbolag, med all den makt och särställning det kommer med, får drivas på det sätt pokerdelen gjort de senaste åren är skrämmande. Upphandlingen med den italienska mjukvaruleverantören är ju ett skämt och ansvariga hade ju fått gå för länge sen i vilket privat bolag som helst. Att man sen bara kör huvudet i sanden och inte lyssnar och låtsas som att ingen av spelarna upplever problem är lika illa. Förtroendet är så långt ner i botten det går imo. Den förra klienten var ljusår bättre och om det nu visar sig att pengar försvinner från kunderna kan man verkligen fortsätta driva den nuvarande versionen av pokerklienten? Tycker dock dvs-poker gör vissa saker bra på marknadsföringsbiten med att anordna och göra reklam för en del turneringar/serier. Problemen verkar också vara isolerat till pokern. Har inte upplevt några problem med andra spel på Svs.
  2. 1 poäng
    Detta hände mig för typ 900kr för några veckor sen. Man kunde se under kontohistorik att det stod att pokerspelen inte var avslutade. Supporten löste det på en vecka och jag fick min deg tillslut. Såhär såg det ut (bubblorna med ett ! var borden där det bugga) @BennyGuldfot
  3. 1 poäng
    Om man för över två månader sedan var med om en bug där man fastnade på ett bord och de inte har lyckats lösa det än? Trots upprepad kontakt med samtliga som jobbar på svs supporten. Vad fanden gör man då? Har alltså bara haft möjligheten att spela fyra bord i över två månaders tid. Senast erbjöd de biocheckar när vi hade kontakt. Tyckte att det var orimligt i coronatider så det slutade med att de skulle skicka hem en blomcheck istället, yey 👌 Hoppas den checken ligger på några tusen för att väga upp EVt man potentiellt missat.
×
×
  • Skapa nytt...