Poddna Postad 5 Mars , 2012 Rapport Postad 5 Mars , 2012 Tjena! Jag och freddyponken har precis fixat en lägenhet i Surfers Paradise på guldkusten i Australien. Vi är har plats över och tänkte höra om det är någon som är intresserad att hänga på? Lägenheten vi hyr ligger 200m till stranden, havsutsikt, nära till restauranger, uteliv och övriga affärer. Lägenheten har AC, fint kök, två balkonger, kabel TV. Dessutom finns det ett gemensamt utrymme med pool, bubbelbad, grill, tennisbana och bastu. Vi kommer att stanna fram tills den 29 April och sedan röra oss mot Macau (fritt fram att hänga på oss dit också givetvis ) Vädret här nere är oftast mellan 25-30 grader, oftast soligt ibland lite regn. Blir bra tidszon för att slippa sitta uppe hela nätterna och grinda. Vi söker en pålitlig och lättsam person som är sugen på att hänga ett tag på guldkusten Vid intresse eller fler frågor skicka PM till antingen mig eller freddyponken. Ni kan också adda mig på skype (poddna1). Citera
TexaL Postad 5 Mars , 2012 Rapport Postad 5 Mars , 2012 Tjena!Jag och freddyponken har precis fixat en lägenhet i Surfers Paradise på guldkusten i Australien. Vi är har plats över och tänkte höra om det är någon som är intresserad att hänga på? Lägenheten vi hyr ligger 200m till stranden, havsutsikt, nära till restauranger, uteliv och övriga affärer. Lägenheten har AC, fint kök, två balkonger, kabel TV. Dessutom finns det ett gemensamt utrymme med pool, bubbelbad, grill, tennisbana och bastu. Vi kommer att stanna fram tills den 29 April och sedan röra oss mot Macau (fritt fram att hänga på oss dit också givetvis ) Vädret här nere är oftast mellan 25-30 grader, oftast soligt ibland lite regn. Blir bra tidszon för att slippa sitta uppe hela nätterna och grinda. Vi söker en pålitlig och lättsam person som är sugen på att hänga ett tag på guldkusten Vid intresse eller fler frågor skicka PM till antingen mig eller freddyponken. Ni kan också adda mig på skype (poddna1). Låter awesome! Har skickat PM ! Citera
freddyponken Postad 6 Mars , 2012 Rapport Postad 6 Mars , 2012 Bumpar med ett par pics! Beachen, fortsätter milslångt åt båda hållen. OBS bilden från en annan balkong, ej nuvarande. Vardagsrum+kök, tv och balkongen bakom kameran, master bedroom till vänster och dubbelrummet rakt fram. Citera
sammejao Postad 6 Mars , 2012 Rapport Postad 6 Mars , 2012 Snuskigt att erbjudandet kommer mitt under terminen, styr en ny resa till sommaren plz gl hf! Citera
z4muz Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 hade varit ett lätt val om man inte hade frun Citera
papiPope Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Svårt liv. Själv ser man inte ut från fönstret vid vår altan hemma eftersom det är snö upp till taket... Citera
juventini Postad 9 Mars , 2012 Rapport Postad 9 Mars , 2012 freddyponken, logga in på Facebook! Citera
freddyponken Postad 10 Mars , 2012 Rapport Postad 10 Mars , 2012 freddyponken - roflcopter? Stämmer bra! Platsen tagen tillsvidare btw.. Citera
Starfitter Postad 10 Mars , 2012 Rapport Postad 10 Mars , 2012 Hade obv om inte förhinder funnits, dvs skola, GF och gulhet Citera
Recommended Posts