Nilsguru Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 Tjena alla grinders ! Blev precis medlem på Pokerforum och hoppas att trivas Nån/några som är trötta på Sverige ochså? Som är sugna på att grinda nere i värmen i nått hus/lgh ? Hade inte tänkt att åka detta året, men nästa, men man får ju vara i god tid, hur kul är det att åka själv lixom ? Släng in en mening om du kanske vill med eller nått annat kul ! GL på er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MRogo Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 Funderat i samma banor. Spelar dock nästan uteslutande Mtt's vilket medför en förbannad varians = viss osäkerhet. Skriv lite mer om dig själv, vem är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilsguru Postad 28 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 Okej när jag började spela poker (5år sen) spelade jag med enbart MTT. Vi kanske kunde haft nån deal isåfall om vi spelar samma MTT, ett förslag bara:) Jag är SnG-grinder i grunden med, men har börjat spela mer&mer cashgame nu! I några år.. känner att jag kör över NL100 ganska bra iallafall. Vad spelar för MTT inköp? Site? Ha de fint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MRogo Postad 1 Mars , 2011 Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MRogo Postad 1 Mars , 2011 Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 Vi kanske kunde haft nån deal isåfall om vi spelar samma MTT, ett förslag bara:) Vad menar du här? Jag kör MTT's på party och ftp upp till $50. Vore sjukt soft att kunna varva med lite CG NL100/200 typ... Åkte för övrigt ner till Österrike i julas och kommer vara här till slutet av April, så det har inte blivit så mycket pokerspelande som jag velat.. Mer skidåkning etc Well well, får se vad som händer! Vore underbart att dra iväg och testa på lite 'thai-grind'. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilsguru Postad 2 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2011 Med deal menar jag att o nån klonkar delar vi % hur mkt får man ju komma överens om. Blir ju inte lika stor varians då. Jaså Österrike? Nice. Ja det hade vart kul med thai grind Vart i Sverige bor du? Ålder?, kan vara kul att veta GL mvh Nilsguru Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MRogo Postad 2 Mars , 2011 Rapport Share Postad 2 Mars , 2011 Ja du menar så, kan ju funka.. Fyller 22 i sommar.. Innan tråden omvandlas till en chatt; jag pm'ar min msn så kan du adda om du vill snacka vidare lite! Alltid trevligt. Kan dock ibland dröja ett tag innan jag sitter vid datorn/internet med tanke på att jag är i Österrike. Dessutom har min laptop havererat lite smått Hörs EDIT: går inte skicka pm till dig. Beror på att du är ny användare antar jag. Om du kan skicka till mig så gör det, annars får vi vänta ett par dagar tills det är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilsguru Postad 3 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2011 Precis, håller med 100% bättre via msn. Jag kan inte heller skicka. Men gör detta så fort jag kan. Hörs! GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilsguru Postad 5 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2011 Du har PM 80200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MRogo Postad 5 Mars , 2011 Rapport Share Postad 5 Mars , 2011 Du har PM 80200 Added! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 6 Juni , 2011 Rapport Share Postad 6 Juni , 2011 Tjena alla grinders ! Blev precis medlem på Pokerforum och hoppas att trivas Nån/några som är trötta på Sverige ochså? Som är sugna på att grinda nere i värmen i nått hus/lgh ? Hade inte tänkt att åka detta året, men nästa, men man får ju vara i god tid, hur kul är det att åka själv lixom ? Släng in en mening om du kanske vill med eller nått annat kul ! GL på er Ja ja ja absolut! Taggad på varmt väder och träffa allt möjligt folk o lira poker med folk som vet vad dom pysslar med. Men nästa år..? Det är ett tag dit mannen. Jag glider ju iaf i höst o sen får vi se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilsguru Postad 6 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2011 ahh okej det låter lovande.. Jo precis ja hade ochså stuckit då, men har ett projekt här hemma som jag måste få klart, och det rä fixat mars/april senast maj (: Haru skype ? GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 6 Juni , 2011 Rapport Share Postad 6 Juni , 2011 njaej tyvärr, pm;ar msn ist! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NazguLKiNG Postad 6 Juni , 2011 Rapport Share Postad 6 Juni , 2011 Jag är jäkligt sugen på Filippinerna efter svenska sommaren är slut, eventuellt i början på Oktober (efter EMOP barca), vet dock inte vart nöten är att åka, funderar på Manila eller Davao. Hör av er om ni är sugna på att kanske styra något fett . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilsguru Postad 6 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2011 Det hade varit det ultimata flr mig med. Men kan ju dock inte då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts