jkkman Postad 8 Maj , 2009 Rapport Postad 8 Maj , 2009 Dom flesta vet ju hur krångligt det ibland kan vara att få sina vinster utbetalda från diverse pokersiter. Jag funderade lite på hur det skulle bli om man "trilla av pinn" och gick å dog? Oftast har man och bör man ha alla inloggninguppgifter i huvudet och ingen annan stans. Jag kan tänka mej att det skulle bli otroligt svårt för mina annhöriga att komma åt dessa pengar. Dom vet ju kanske inte ens vilka skins man spelat på. Någon som vet, har erfarenhet av eller teorier om vad som då händer? Skulle uppskattas om support svarar (: Citera
PokerStars_Karl Postad 8 Maj , 2009 Rapport Postad 8 Maj , 2009 Hej, Vilken fråga vill du ha svar på, vänligen specificera? Vad som händer när man dör? Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Gäst Postad 8 Maj , 2009 Rapport Postad 8 Maj , 2009 Tja, antagligen hur anhöriga får ut pengarna om de inte har tillgång till pw. Citera
PokerStars_Karl Postad 8 Maj , 2009 Rapport Postad 8 Maj , 2009 Hej, På ett liknande sätt som de får ut pengar från andra institutioner som hanterar dina tillgångar. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
PokerJr Postad 8 Maj , 2009 Rapport Postad 8 Maj , 2009 Terms & conditions är ju hår långa som helst till pokersidor, ni borde nästan göra det ännu längre och slänga in det också! Citera
Snusarn Postad 8 Maj , 2009 Rapport Postad 8 Maj , 2009 Hej, På ett liknande sätt som de får ut pengar från andra institutioner som hanterar dina tillgångar. Mvh, Karl PokerStars Support Tack för ett jättebra svar! Citera
Alexxzz Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 Hej, Vilken fråga vill du ha svar på, vänligen specificera? Vad som händer när man dör? Mvh, Karl PokerStars Support "vad som händer när man dör" just den meningen fick mig faktiskt att skratta hahahahaha det första jag tänkte på var att support skulle förklara vad som hände när man dog (kommer man till himlen? etc) Förmodligen bara jag som tyckte det var skoj, men aja! Tack för garvet! Citera
Recommended Posts