psykologen Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 http://metro.se/se/article/2007/09/12/20/1218-45/index.xml Det är ganska många som stängs av med tanke på att det bara är toppen av isberget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 varför skriver tidningarna så mkt om collusion? ger ju iaf i nl knappt ngt övertag att veta 2 extra kort. om man är vinnande (vilket man måste vara för att vara vinnande på collusion) så är det ju mkt mer lönsamt att spela ngra extra bord istället för att lägga energi på collusionen. tråkigt att tidningarna ska fokusera på fusk inom pokern, skrämmer ju bort fisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Vilket pokernätverk är i bakgrunden om inte B2B Alltid hatat det där nätverket (Spelade 5 händer på siten sen lämna jag efter jag eftersom det första som hände var AA vs JJ all-in preflop, turn J obv.) Eller vad säger du HataB2B? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ekelund_ Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Det där var väl ingen nyhet, annars tack infon Dan Glimne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
the_bean Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 jojje2k är du rolig eller, unibet är väl knappast B2B. Men håller med dig förövrigt, synd deras klient är så skön bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 jojje2k är du rolig eller, unibet är väl knappast B2B. Men håller med dig förövrigt, synd deras klient är så skön bara. Bilden är gammal,........ yippie yoo yippie yey jag är bättre än dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
the_bean Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Ok +1 till jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolll Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Kom ihåg nu att alla som inte svarar i chatten är bottar, och även om de svarar kan de vara bottar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
the_bean Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Hmm, tycker faktiskt det är ovanligt tyst i chatten nuförtiden, även när man drar ut någon med rr-färg. Lite för tyst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carlehboy Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 hahha nybörjartiding de glömde de server hacks som jag har... oj Edit edit edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Vilket pokernätverk är i bakgrunden om inte B2B Alltid hatat det där nätverket (Spelade 5 händer på siten sen lämna jag efter jag eftersom det första som hände var AA vs JJ all-in preflop, turn J obv.) Eller vad säger du HataB2B? :) Do not even get me started on this one... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolll Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Hmm, tycker faktiskt det är ovanligt tyst i chatten nuförtiden, även när man drar ut någon med rr-färg. Lite för tyst... Då har du inte suttit vid mina bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 varför skriver tidningarna så mkt om collusion? ger ju iaf i nl knappt ngt övertag att veta 2 extra kort. om man är vinnande (vilket man måste vara för att vara vinnande på collusion) så är det ju mkt mer lönsamt att spela ngra extra bord istället för att lägga energi på collusionen. tråkigt att tidningarna ska fokusera på fusk inom pokern, skrämmer ju bort fisken. Det är liksom inte de där 2 extra korten som ger den stora edgen med collusion utan det faktum att man kan öppna och stänga satsningsrundorna lite som man vill. Sköter man det där optimalt så ger det så fantastiskt EV att det inte är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cc8801 Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 varför skriver tidningarna så mkt om collusion? ger ju iaf i nl knappt ngt övertag att veta 2 extra kort. om man är vinnande (vilket man måste vara för att vara vinnande på collusion) så är det ju mkt mer lönsamt att spela ngra extra bord istället för att lägga energi på collusionen. tråkigt att tidningarna ska fokusera på fusk inom pokern, skrämmer ju bort fisken. Därför att de växer som trän(?) i SnG. Var i artikeln står det att det endast handlar om fullring CG? Övertaget är väl självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts