nutshellcracker Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 jag skulle starta en Omaha dagbok, och köra lite rakeback, 1. Det är en jävla procdur att få rakeback 2. Sket i rakebácken 3. reggade Pokerheaven ( boss) 4. Dunkade in 4 inköp, hamnade HU 4 inköp ir ad, som favvis med som MINST 65/33 och torkade 4 raka. Vad tror dem...hejdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 4 inköp för Omaha, stabilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Snälla starta en omaha-dagbok och kör lite rakeback. Jag lovar att följa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Snälla starta en omaha-dagbok och kör lite rakeback. Jag lovar att följa den. Nej, det blir bara en massa whine om hur t.ex 4 inköp i rad torskas med antingen top2 eller top set mot kille med nötfärgdrag (och inget annat) vinner 4 raka inköp på att han träffar färg, 3 på river, en på turn. Men, it's Omaha! Om jag inte vore så sansad skulle jag säga att demdäringa pokermotorerna i mjukisvaran vore tweakade olika för olika spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Bästa dagboken ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Bästa dagboken ever. Att inte bry sig, men bara försöka vara dryg, komma med en below 100 IQ kommentar och tjäna nån PF VIP poäng = priceless Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 checkraisa pot med din wrapper på floppen, i övrigt well played. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 En HU-session från i förrgår: Standard omahaswings att tappa fyra inköp första 25 händerna och sedan jobba tillbaka till even. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 31 Maj , 2009 Rapport Share Postad 31 Maj , 2009 Standard omahaswings att tappa fyra inköp första 25 händerna och sedan jobba tillbaka till even. All in ev-graf då så vi får se hur bra besluten var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tovelove Postad 31 Maj , 2009 Rapport Share Postad 31 Maj , 2009 Omaha is fun Heja Heja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts