Gå till innehåll

$100 till bästa välgöraren


Klyka

Recommended Posts

Då jag hade tänkt ställa upp i loppet Ride of Hope som cyklas till förmån för barncancerfonden, men eventuellt inte kommer kunna komma till start och således mister en chans att på ett fantastiskt sätt bidra till barncancerfondens verksamhet, så har jag bestämt mig för att bidra på ett annat sätt.

 

Jag avsätter en belöning på $100 till den som lyckas bäst med att via en egen insamling skrapa ihop pengar till barncancerfonden.

 

På barncancerfondens hemsida kan man starta en egen insamling. Sedan är det upp till var och en att marknadsföra den efter bästa förmåga.

 

Förslag:

 

:club: Utfäst att göra något utmanande/knasigt/pinsamt om du vinner eller kommer över en viss summa.

 

:club: Lova att springa/cykla/vandra en viss sträcka per insamlad krona.

 

:club: Använd facebook, få med arbetskamrater, etc.

 

Regler

 

:club: Det måste finnas en länk till denna tråd (eller en facebooksida som jag startar vid senare tillfälle) i beskrivningen av insamlingen.

 

:club: Den som den 21 augusti kl 14:00 har samlat in mest pengar vinner. Vid bedömningen gäller den siffra som vid tidpunkten framgår av insamlingssidan på http://www.barncancerfonden.se.

 

:club: Vinsten, $100, betalas ut genom en Player Transfer till konto på Poker Stars eller Full Tilt, alternativt genom banköverföring. Vid banköverföring används den växelkurs som framgår på Pokerforum.nus startsida den 21 augusti kl 14:00, dock utbetalas max 1000 kr.

 

:club: Deltagare måste länka till sin insamlingssida här i tråden eller på facebooksidan.

 

:club: Regel tillagd nån minut efter postningen, för jag glömde den (jag anser att det får anses OK :mrgreen:): Vinnaren kan inte få mer utbetalt än vad han lyckats samla ihop. Vid dollaröverföring räknas kursen om på samma sätt som i tredje punkten ovan.

____

Du har bara tid att förlora, men $100 och ett gott samvete att vinna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Vinnaren är KungKroon. Ldo, det är inge annan som utmanat. Ha är uppe i 5050 kr i skrivande stund, riktigt bra jobbat. Då han sagt att han ska skänka mina pengar till sin insamling, så betalar jag ut priset via densamma. Avrundar det uppåt till 1000 kr. Men jag är sjukt fattig nu, så det kommer efter den 25:e. :mrgreen:

 

Tack, Kronan! :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinnaren är KungKroon. Ldo, det är inge annan som utmanat. Ha är uppe i 5050 kr i skrivande stund, riktigt bra jobbat. Då han sagt att han ska skänka mina pengar till sin insamling, så betalar jag ut priset via densamma. Avrundar det uppåt till 1000 kr. Men jag är sjukt fattig nu, så det kommer efter den 25:e. :mrgreen:

 

Tack, Kronan! :heart:

 

:h: Fin gest!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...