Skanke Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 Vem vinner Oscars i följande kategorier. PMá svar till mig. Vinnaren tar hem OLD BOY - Hämnden Best Actor 1. George Clooney, Michael Clayton 2. Daniel Day-Lewis, There Will Be Blood 3. Johnny Depp, Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street 4. Tommy Lee Jones, In the Valley of Elah 5. Viggo Mortensen, Eastern Promises Best Supporting Actor 1. Casey Affleck, The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford 2. Javier Bardem, No Country for Old Men 3. Hal Holbrook, Into the Wild 4. Philip Seymour Hoffman, Charlie Wilson's War 5. Tom Wilkinson, Michael Clayton Best Actress 1. Cate Blanchett, Elizabeth: The Golden Age 2. Julie Christie, Away from Her 3. Marion Cotillard, La Vie en Rose 4. Laura Linney, The Savages 5. Ellen Page, Juno Best Supporting Actress 1. Cate Blanchett, I'm Not There 2. Ruby Dee, American Gangster 3. Saoirse Ronan, Atonement 4.Amy Ryan, Gone Baby Gone 5.Tilda Swinton, Michael Clayton Animated Feature 1. Persepolis 2. Ratatouille 3. Surf's Up Best Adapted Screenplay 1. Christopher Hampton, Atonement 2. Sarah Polley, Away from Her 3. Ronald Harwood, The Diving Bell and the Butterfly 4. Joel Coen and Ethan Coen, No Country for Old Men 5. Paul Thomas Anderson, There Will Be Blood Best Original Screenplay 1. Diablo Cody, Juno 2. Nancy Oliver, Lars and the Real Girl 3. Tony Gilroy, Michael Clayton 4. Ratatouille (written by Brad Bird; story by Jan Pinkava, Jim Capobianco, Brad Bird) 5. Tamara Jenkins, The Savages Best Picture 1. Atonement 2. Juno 3. Michael Clayton 4. No Country for Old Men 5. There Will Be Blood Best Director 1. Julian Schnabel, The Diving Bell and the Butterfly 2. Jason Reitman, Juno 3. Tony Gilroy, Michael Clayton 4. Joel Coen and Ethan Coen, No Country for Old Men 5. Paul Thomas Anderson, There Will Be Blood Citera
Skanke Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2008 Vid fler med lika antal mest rätt annordnas nån slagst utslagstävling... Citera
Skanke Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2008 Om någon undrar varför inte alla kategorier är med är det för att jag är lat. Citera
Loveless Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 Rätta raden är nu inskickad, optimerad för störst chans att vara ensam vinnare. Citera
TotalFarsa Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 Har begärt att få en alldeles egen Skanke-video i pris. Lika bra att du börjar spela in en omedelbums! Citera
sturedenstore Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 Jag har redan filmen, men jag tänker vinna för äran Citera
larsdissler Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 Kan ingenting om de här, men att gissa på “Lars and the Real Girl” i kategorin Original screenplay känns som +ev Äntligen har jag fått byta bort barbaran Citera
Skanke Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2008 12 pers som lämnat in svar sofar. Heja alla... Citera
Dead-Inside Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 Jag tror att en bomb placeras på Oscar's galan, varför inget pris kommer utses detta år. Citera
Bodinarn Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 har också redan filmen med detta är prestige;-) Citera
Skanke Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2008 Sista inlämningsdag får bli söndag runt klockan 23. Då kan jag hinna med nån sorts sammanställning så alla kan följa live hur det ser ut.... Citera
Loveless Postad 22 Februari , 2008 Rapport Postad 22 Februari , 2008 Usch vilken pli det är på detta forum eftersom ingen påpekat särskrivningen i rubriken. För att göra denna post legitim, visas spektaklet på någon kanal? Citera
Skanke Postad 22 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2008 Usch vilken pli det är på detta forum eftersom ingen påpekat särskrivningen i rubriken. För att göra denna post legitim, visas spektaklet på någon kanal? Kanal 9... Citera
Skanke Postad 23 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2008 Imorgon natt smäller det, in med era tips... Citera
Skanke Postad 23 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2008 Har lagt till nummer på alla nominerade i första posten. Kommer försöka få ut en lista med alla tippares svar så ni kan rätta under galans gång. Blir lättare för mig att sammanställa om jag bara skriver ut nummret. Citera
Skanke Postad 24 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2008 Snart smäller det, vem blir PF.nu´s stora vinnare. Det kan vara du, men bara om du sänder in ett pm till SKANKE..... Citera
Skanke Postad 24 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2008 Nej lite mer deltagare ska vi väl ha... KOMIGENNURÅ..... Citera
Skanke Postad 24 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2008 Heja inte många timmar kvar nu Citera
HotRodFranki Postad 24 Februari , 2008 Rapport Postad 24 Februari , 2008 Lätt att jag vinner! Kul initiativ Skanke som så många gånger annars! Citera
Skanke Postad 24 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2008 Det är några som svarat lite skumt, nån hade svarat ur grupp ett på två ställen. Jag har kastat in nhån random snubbe isådantfall... Citera
Skanke Postad 24 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2008 Enligt oss kommer det sluta såhär.... Best Actor 2. Daniel Day-Lewis, There Will Be Blood Best Supporting Actor 2. Javier Bardem, No Country for Old Men Best Actress 5. Ellen Page, Juno Best Supporting Actress 1. Cate Blanchett, I'm Not There Animated Feature 2. Ratatouille Best Adapted Screenplay 4. Joel Coen and Ethan Coen, No Country for Old Men Best Original Screenplay 1. Diablo Cody, Juno Best Picture 4. No Country for Old Men Best Director 4. Joel Coen and Ethan Coen, No Country for Old Men Citera
Skanke Postad 24 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2008 Än finns tid kvar att skicka in, jag skriver när det är stop,,,,, Citera
Skanke Postad 25 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2008 Snart stänger vi igen denna tävling och njuter av showen... Citera
Recommended Posts