Skanke Postad 30 Januari , 2008 Rapport Postad 30 Januari , 2008 Detta blir en ren MUSIKcup, alltså bara ämnen från kategorin MUSIK. Det kommer inte komma ämnen från någon annat ämnesområde än MUSIK i dena MUSIK cup. Länk för anmälan till denna MUSIKcup kommer nedan. Klickar du på MUSIKcups länken och anmäler dig till MUSIKcupen kommer du få möta andra som anmält sig till MUSIKcupen via MUSIKcups länken. MUSIKcup Citera
Skanke Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2008 Eury och Kape får hedersomnämnade för blixtsnabb anmälning.... Citera
SouthEast Postad 30 Januari , 2008 Rapport Postad 30 Januari , 2008 ...arm twisted... ...spread my legs....huh.. Citera
hnat Postad 31 Januari , 2008 Rapport Postad 31 Januari , 2008 Haha, fyfan vad trist. Det här ska jag inte vara med på, och alla som är med är BÖGAR! EDIT: Precis som varningen visar: Onödigt trams. Detta är en del i den hårdare modereringslinjen vi har börjat implemeterat. Den håller endast i sig i tre dagar så det skall mera ses som en starkare form av tillsägelse. /Appel Citera
Kape Postad 31 Januari , 2008 Rapport Postad 31 Januari , 2008 Eury och Kape får hedersomnämnade för blixtsnabb anmälning.... OK, får man sympatier om det visar sig att jag är fisk i den här kategorin också? Den här cupen är troligtivs det sista jag gör på vetgirig, jag orkar helt enkelt inte med fler "online-spel". Citera
Skanke Postad 31 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2008 Första omgången blir natten till måndag. Anmäl er gud damn... Citera
duoflow Postad 31 Januari , 2008 Rapport Postad 31 Januari , 2008 Detta låter ju sannerligen roligt. Jag har aldrig gjort detta och undrar om man måste sitta och passa tider då "matcherna" går? Får samtidigt passa på att promota mitt nya musikquiz som kommer inom kort. Temat blir akustiskt! Citera
Skanke Postad 31 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2008 Detta låter ju sannerligen roligt. Jag har aldrig gjort detta och undrar om man måste sitta och passa tider då "matcherna" går? Får samtidigt passa på att promota mitt nya musikquiz som kommer inom kort. Temat blir akustiskt! Du får ett epostmedeland i din epostbrevlåda när det är dax för match. Sedan har du två(2) dagar på dig att svara på frågorna. Citera
duoflow Postad 31 Januari , 2008 Rapport Postad 31 Januari , 2008 Du får ett epostmedeland i din epostbrevlåda när det är dax för match. Sedan har du två(2) dagar på dig att svara på frågorna. Ok, fair game! Tack för snabbt svar. Citera
Bluwajt Postad 31 Januari , 2008 Rapport Postad 31 Januari , 2008 Hur f-n anmälar man sig? Tryck på länken. Tryck på "Anmäl dig" under meddelanderutan. Skriv in vad du vill heta (förslagsvis schenker) och mail som du kollar rätt ofta, så du inte glömmer av matcherna. Citera
Skanke Postad 31 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2008 Jag tänkte att jag skulle posta länken på sidan två oxå.... MUSIKcup Citera
schenker Postad 31 Januari , 2008 Rapport Postad 31 Januari , 2008 Tryck på länken. Tryck på "Anmäl dig" under meddelanderutan. Skriv in vad du vill heta (förslagsvis schenker) och mail som du kollar rätt ofta, så du inte glömmer av matcherna. Aha...den länken...jag letade efter länken "Jag vill vara med"... Haha...OK, lite trött...tack! Citera
omalley Postad 31 Januari , 2008 Rapport Postad 31 Januari , 2008 Strålande Skanke Detta är riktigt roligt! Citera
SouthEast Postad 1 Februari , 2008 Rapport Postad 1 Februari , 2008 Nä, det blir tråkigt för jag suger på det här, men måste ju ställa upp som regerande mästare i cupsammanhang... Citera
Skanke Postad 1 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2008 3 dagar till avspark...... Citera
Skanke Postad 2 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2008 2 dagar till avspark.... Citera
Kape Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 2 dagar till avspark.... Är finsk schlager en av kategorierna? Citera
Skanke Postad 3 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2008 Är finsk schlager en av kategorierna? Det kan du lita på.... Citera
Black_Jim Postad 3 Februari , 2008 Rapport Postad 3 Februari , 2008 Du får ett epostmedeland i din epostbrevlåda när det är dax för match. Sedan har du två(2) dagar på dig att svara på frågorna. Kan man inte bara googla svaren då? eller hur fungerar det? Citera
Recommended Posts