Gå till innehåll

PF.nu MUSIKCUP


Skanke

Recommended Posts

Detta blir en ren MUSIKcup, alltså bara ämnen från kategorin MUSIK. Det kommer inte komma ämnen från någon annat ämnesområde än MUSIK i dena MUSIK cup.

 

 

Länk för anmälan till denna MUSIKcup kommer nedan. Klickar du på MUSIKcups länken och anmäler dig till MUSIKcupen kommer du få möta andra som anmält sig till MUSIKcupen via MUSIKcups länken.

 

 

MUSIKcup

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, fyfan vad trist. Det här ska jag inte vara med på, och alla som är med är BÖGAR!

 

EDIT: Precis som varningen visar: Onödigt trams. Detta är en del i den hårdare modereringslinjen vi har börjat implemeterat. Den håller endast i sig i tre dagar så det skall mera ses som en starkare form av tillsägelse. /Appel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta låter ju sannerligen roligt. Jag har aldrig gjort detta och undrar om man måste sitta och passa tider då "matcherna" går?

 

Får samtidigt passa på att promota mitt nya musikquiz som kommer inom kort. Temat blir akustiskt!

 

Du får ett epostmedeland i din epostbrevlåda när det är dax för match. Sedan har du två(2) dagar på dig att svara på frågorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...