bossbaver Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Visste du att i T9 funktionen på telefonerna när man skriver sms har ordet: "Negerhora" inlagt? Dock inte endast "hora".... ...testa så får du se... edit. looooooooooooooooooooooooooool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NarkotikaPolisen Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 hahah sant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 moget... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Schulman. Ett halvårsedan. Testa grisfitta också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NarkotikaPolisen Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 ööh föresten hur sätter man på och stänger man av T9? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NarkotikaPolisen Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 moget... åk hem och gråt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 ööh föresten hur sätter man på och stänger man av T9? Steg ett i den algoritmen är: Ta reda på vilken telefon du har Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NarkotikaPolisen Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 W850i Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NarkotikaPolisen Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Jag Hitta Det!! JAG ÄR BÄST Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 29 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2007 Schulman. Ett halvårsedan. Testa grisfitta också. ahh oki, nytt för mig... grisfitta blev griseguva dock va nu det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 lol. sick på tal om Schulman, vem är han? Förutom en person som skriver texter för .nu tidningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 ahh oki, nytt för mig... grisfitta blev griseguva dock va nu det är... Då måste jag lagt in det i min ordlista Jag älskar dock att se ordet negerhora bland de tio senaste så jag skall se om jag hittar nått nytt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Kan ingen bara banna dig jävla mupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Kan ingen bara banna dig jävla mupp? Petite moi? Vadan denna ilska? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Petite moi? Vadan denna ilska? @ OP såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 29 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2007 Kan ingen bara banna dig jävla mupp? Men orka tilta... För övrigt blir dina ord med T9 följande; banna blir canna jävla blir katja och mupp blir oupp, murp, murr, musse eller murpe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NarkotikaPolisen Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 jag har faktiskt också alltid velat banna bossbaver men just denna tråd fann jag rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 ordet hästkista finns även med när man ska skriva gästlista. ganska intressant, hur många gånger per liv skriver man hästkista? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Öl kommer före Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 29 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2007 Exakt. Se tanken med den här tråden... Finner ni inte det ganska konstigt att de som utformar funktionen T9 och som lägger in orden i den ordlistan lägger in ord som negerhora, hästkista, alla diktatorer som hitler osv men inte tex churchill och dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElegantBB Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 ordet hästkista finns även med när man ska skriva gästlista. ganska intressant, hur många gånger per liv skriver man hästkista? Två gånger för dig Testa "dubbelfitta" också. Bara "fitta" finns inte med. När ni har lyckats knappa in dubbelfitta, kan nån förklara för mig vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Exakt. Se tanken med den här tråden... Finner ni inte det ganska konstigt att de som utformar funktionen T9 och som lägger in orden i den ordlistan lägger in ord som negerhora, hästkista, alla diktatorer som hitler osv men inte tex churchill och dom? Det är lite påskägg över detta. Nån måste ha haft tråkigt på jobbet och lagt in de där orden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Jag tror min Sony Ericsson är homofob. Ordet "bög" finns inte med i T9 ordlistan! Istället föreslår den väl använda ord som: ang, anh, åmi, boh och coh. Lite lustigt även det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Blev rasande när jag såg rubriken på denna tråd, nu kan jag inte sluta skratta /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts