Limmet Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 Har ingen HH men såg att sebbeville fick typ $75k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 16 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2009 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 Yes, det fick han. Resterande fick typ 18k. Lirade samtidigt så såg bara d rulla förbi i chatten. MEGASTEAM fick 18k såg jag med å han som dingade va med reg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 16 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2009 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Var Royal vs färgstege om jag inte är felinformerad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
walkertullaris Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Var Royal vs färgstege om jag inte är felinformerad Läste av de svenska poker tidningarna och en rapportör pratade om årets mest riggade hand eller liknande. Var visst en svensk som fick royal är en annan hade dam hög färgstege.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Läste av de svenska poker tidningarna och en rapportör pratade om årets mest riggade hand eller liknande. Var visst en svensk som fick royal är en annan hade dam hög färgstege.... En har royal, och en har Q hög färgstege? Vilket spel pratar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 En har royal, och en har Q hög färgstege?Vilket spel pratar du nu? vs Bräda :Xy: Min gissning i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 21 September , 2009 Rapport Share Postad 21 September , 2009 T9spades, klonkade rivern mot lägre färgstege. Han satt och grindade alla bord i flera dagar medvetet för att få 20k$, sen lyckades han sätta den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts