valterego Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 Just nu pågår Svenska Mästerskapen i onlinepoker på Svenska Spel. Titeln i NLH 5-manna är redan bärgad av Michael "BIGSLICK33" Forsell, och just nu spelas mästerskapet i sjukorts stötpoker som bäst. Det här är tråden för dig som spelar, railar eller på annat sätt är intresserad av SM. Poker.se kommer att redovisa samtliga resultat på vår eventsida, och under main event kommer vi även att liverapportera. Diskutera SM här, och ställ frågor och kom med synpunkter till oss som skriver! Spelschema SM: lördag 5 november kl 19:00 - NLH Shorthanded (5-max) tisdag 8 november 19:00 - Sjukorts stötpoker fredag 11 november 19:00 - FL Hold'em måndag 14 november 19:00 - Mörkpoker torsdag 17 november 19:00 - NLH Heads Up (Duell) söndag 20 november 19:00 - Omaha lördag 26 november 18:00 - Main event (NLH) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 Någon som har koll om det kommer finnas möjlighet att spela till odds på vinnaren av Main Event hos SvS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 Synd att det inte körs Badugi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vlade_Divac Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 Någon som har koll om det kommer finnas möjlighet att spela till odds på vinnaren av Main Event hos SvS? Självklart, 1,17 är oddset på var och en av deltagarna. Sen kan du tippa X också till det fina oddset 1,66. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 9 November , 2011 Rapport Share Postad 9 November , 2011 Självklart, 1,17 är oddset på var och en av deltagarna. Sen kan du tippa X också till det fina oddset 1,66. Frågan är om du skämtar eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LillaLondon Postad 11 November , 2011 Rapport Share Postad 11 November , 2011 Självklart, 1,17 är oddset på var och en av deltagarna. Sen kan du tippa X också till det fina oddset 1,66. +1! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 Självklart, 1,17 är oddset på var och en av deltagarna. Sen kan du tippa X också till det fina oddset 1,66. Är ju väldigt OT och nog för att svs har löjlig payout men du hittar ganska fina utstick många gånger då de är sega med att justera efter övriga marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 16 November , 2011 Rapport Share Postad 16 November , 2011 Självklart, 1,17 är oddset på var och en av deltagarna. Sen kan du tippa X också till det fina oddset 1,66. Hahahaha,så underbart :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 26 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2011 Jag kommer att liverapportera main event online-SM på Svenska Spel ikväll. Vilka spelar och kan tänka sig att outa sig? Skriv nick här i tråden eller dra mig ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sweeler Postad 26 November , 2011 Rapport Share Postad 26 November , 2011 Kommer bli mycket intressant. Förra året satt jag på JHallqvists bord hela turren för min del, det var jobbigt. Han satt i position och pressade mig sjukt hårt och åt upp mig bit för bit. När jag väl träffade något så hade han bättre och då var de slut. Runt 100 plats. I år hoppas jag på bättre bordslottning :b Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 26 November , 2011 Rapport Share Postad 26 November , 2011 Du kan få mig, det blir helt klart bättre Jag lirar sannolikt. Nick: Crappy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 26 November , 2011 Rapport Share Postad 26 November , 2011 Varför läggs inte ME på en söndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoopzY Postad 26 November , 2011 Rapport Share Postad 26 November , 2011 Du får gärna följa min väg mot titeln Nickar TurkSprit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 26 November , 2011 Rapport Share Postad 26 November , 2011 Varför läggs inte ME på en söndag? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 26 November , 2011 Rapport Share Postad 26 November , 2011 Just nu pågår Svenska Mästerskapen i onlinepoker på Svenska Spel. Titeln i NLH 5-manna är redan bärgad av Michael "BIGSLICK33" Forsell, och just nu spelas mästerskapet i sjukorts stötpoker som bäst. Det här är tråden för dig som spelar, railar eller på annat sätt är intresserad av SM. Poker.se kommer att redovisa samtliga resultat på vår eventsida, och under main event kommer vi även att liverapportera. Diskutera SM här, och ställ frågor och kom med synpunkter till oss som skriver! Spelschema SM: lördag 5 november kl 19:00 - NLH Shorthanded (5-max) tisdag 8 november 19:00 - Sjukorts stötpoker fredag 11 november 19:00 - FL Hold'em måndag 14 november 19:00 - Mörkpoker torsdag 17 november 19:00 - NLH Heads Up (Duell) söndag 20 november 19:00 - Omaha lördag 26 november 18:00 - Main event (NLH) Vet inte hur det har vart med de andra eventen men ME startar iaf kl 18. Det har säkert de flesta koll på (utom Erik) men för sakens skull skadar det inte att uppmärksamma på Herr Redaktörs lilla fadäs. Vi ses på borden ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schultziie Postad 26 November , 2011 Rapport Share Postad 26 November , 2011 Varför läggs inte ME på en söndag? För då skulle "Dag 2" infalla på en måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LobL Postad 26 November , 2011 Rapport Share Postad 26 November , 2011 Jag kommer att liverapportera main event online-SM på Svenska Spel ikväll. Vilka spelar och kan tänka sig att outa sig? Skriv nick här i tråden eller dra mig ett PM. Jag spelar ikväll och nickar precis som här "LobL"! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 November , 2011 Rapport Share Postad 26 November , 2011 Eftersom jag äntligen gjort slut med RedKings så kan jag officiellt outa att jag spelar SM på Svenska Spel under nicket "RaMz" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 November , 2011 Rapport Share Postad 26 November , 2011 Så när blir du "Officiell sajtspelare SvS"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 November , 2011 Rapport Share Postad 26 November , 2011 Så när blir du "Officiell sajtspelare SvS"? Vet inte. Har förberett mig hela livet för att representera dom. Får väl hoppas på att dom ska expa till afrikanska marknaden snart så man har nått att bidra med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 26 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2011 Det har säkert de flesta koll på (utom Erik) men för sakens skull skadar det inte att uppmärksamma på Herr Redaktörs lilla fadäs. Förstår inte alls vad du pratar om..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marcusl Postad 26 November , 2011 Rapport Share Postad 26 November , 2011 spelar ikväll och nickar Frukost. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 26 November , 2011 Rapport Share Postad 26 November , 2011 Sitter ut tills jag vunnit Riga-sm, nsh, nickar riverjack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 26 November , 2011 Rapport Share Postad 26 November , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 26 November , 2011 Rapport Share Postad 26 November , 2011 flugan obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts