Yxsel Postad 26 Februari , 2004 Rapport Share Postad 26 Februari , 2004 Hur ser utbudet ut i Uppsala trakten? Finns det något gäng som brukar samlas? För att lira texas-turneringar? Eller, är det några som funderar på att starta? * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 26 Februari , 2004 Rapport Share Postad 26 Februari , 2004 Tja ! Jag bor i Uppsala och har några kompisar som lirar mycket poker på nätet. Skulle också tycka att det vore kul om man kunde anordna turneringar eller liknande tillställningar. Kräver dock att man får till ett gäng intressenter. Ni från Uppsala som skulle vara intresserade på ett eller annat sätt kan väl bara fylla i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rukk Postad 1 Mars , 2004 Rapport Share Postad 1 Mars , 2004 Jag och en polare - boende i uppsala - är intresserade av pokerspel. Skulle vara kul om det blev ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supersweed Postad 4 Mars , 2004 Rapport Share Postad 4 Mars , 2004 Hello.... är också intresserad av att spela holdem tournaments eller cashgames i uppsala. Det vore kul att få igång något! Finns det någon bra lokal?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 4 Mars , 2004 Rapport Share Postad 4 Mars , 2004 Bor inte i uppsala men vill ändå hälsa dig välkommen till POKERFORUM.nu Supersweed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supersweed Postad 4 Mars , 2004 Rapport Share Postad 4 Mars , 2004 Tackar för det Matteprof! Ser fram emot glada dagar här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BooAhl Postad 13 Maj , 2004 Rapport Share Postad 13 Maj , 2004 Det måste finnas ett intresse i uppsala! Jag är i alla fall intresserad! Skulle kunna hjälpa till att starta upp någon poker turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Maj , 2004 Rapport Share Postad 13 Maj , 2004 bor i upplands väsby, men om det blir någe bra i uppsala kan man ju åka upp. PS. tror jag dängade till Supersweede i en SNG nyss .DS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nucleus Postad 25 Maj , 2004 Rapport Share Postad 25 Maj , 2004 bor i Uppsala och brukar köra endel mindre turneringar med kompisar. Gärna med på att dra ihop nåt större... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sven Postad 25 Maj , 2004 Rapport Share Postad 25 Maj , 2004 Bor också i Uppsala och har kompisar som börjar få upp ögonen för poker. Har bara spelat på nätet så det vore kul att testa IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scarecrow Postad 3 Juni , 2004 Rapport Share Postad 3 Juni , 2004 Flyttar upp närmare Uppsala nu i Juni. Intresse finns för att delta i justa Cg's/T's i Uppsalatrakten. Skriv opp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunbird Postad 4 Juni , 2004 Rapport Share Postad 4 Juni , 2004 Kan inte förneka det längre - jag är också Uppsala-bo Det vore kul att faktiskt se mospelarna nån gång, så jag är också intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 4 Juni , 2004 Rapport Share Postad 4 Juni , 2004 Kan inte förneka det längre - jag är också Uppsala-bo Skönt att du äntligen kommit ut ur garderoben. Jag tror säkert att vi kan få ihop ett gäng som spelar men jag antar att det krävs någor slags första initiativtagande. Om inte annat får man väl träffas ett gäng i nån lägenhet och spela lite och diskutera om man kan rigga upp något mer kontinuerligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krisse Postad 4 Juni , 2004 Rapport Share Postad 4 Juni , 2004 Hej alla glada, Min första post här på forumet. Har dock lusläst ganska mycket här ett tag. Jag har bara spelat poker i ca ett halvår. Spelar på pacific just nu men funderar på att testa på lite fler snart. Bor i uppsala och hoppas att man kan få spela lite live poker på hemmaplan MVH Kristoffer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
espinola Postad 13 Juni , 2004 Rapport Share Postad 13 Juni , 2004 Tjena, Ser att det finns ett gäng aktiva lirare i uppsala. Pluggar där och skulle mer en gärna prova på att spela lite live, kommande hösttermin. Perfekt för att dämpa tenta ångesten som kommer då och då.... /e Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
barton Postad 28 Juni , 2004 Rapport Share Postad 28 Juni , 2004 hallå , jag bor också i uppsala och e intresserad av att spela live. Men som dom flesta är jag nog också för slö för att vara den som drar igång något. I alla fall innan hösten. Supersweed- brukar ni spela på ekonomikum? där pluggar ju jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supersweed Postad 29 Juni , 2004 Rapport Share Postad 29 Juni , 2004 Vi spelar på "eko" ibland, i brist på lokal! Vi har nu även startat en förening! UPS (Uppsala Poker Sällskap) Det kommer förhoppningsvis upp en hemsida närmare höstermins starten! "Postar" ny info här så fort jag vet ngt! /Super.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaiser Postad 29 Juni , 2004 Rapport Share Postad 29 Juni , 2004 Ja bor också i uppsala under terminerna. Kanske kan ordna något i samband med omtentorna i augusti Enda gången jag lämnar Stockholm för uppsala under sommaren är för att supa, och det funkar ju inte så bra ihop med poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lodbrok Postad 4 Juli , 2004 Rapport Share Postad 4 Juli , 2004 Eftersom Superswede annonserat att vi spelar en del i Uppsala så tänkte jag lägga upp en adress för den som är intresserad av att få info om när vi spelar osv. den som är intresserad kan maila till uppsalapoker@hotmail.com vi är ett gäng på ca 25 personer som spelar cash och turneringar (Uppsala Pokersällskap) vi brukar spela varje vecka och har ganska låga buy-ins typ en hundring på turneringarna(vi brukar vara ca 10-15 pers) och de flesta köper in sig för ca 200 i cashgames. hälsningar ordf i Uppsalapoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 4 Juli , 2004 Rapport Share Postad 4 Juli , 2004 lodbrok, vill ni inte ha en grupp under pokerklubbar? - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lodbrok Postad 5 Juli , 2004 Rapport Share Postad 5 Juli , 2004 QoS: Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 5 Juli , 2004 Rapport Share Postad 5 Juli , 2004 lodbrok, fixar det nu, sätter dig som moderator. Lycka till! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiveofakind Postad 15 Juli , 2004 Rapport Share Postad 15 Juli , 2004 För er som inte vet så finns det en klubb i Gävle (http://www.geflepoker.se) som anordnar lite större turneringar (64 spelare). Har vart med i en turnering där och det var kanon skojj! Jag mena det är inte långt att åka från Uppsala till Gävle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OBSOUL Postad 6 Februari , 2005 Rapport Share Postad 6 Februari , 2005 Bumpar denna tråd med frågan: Hur går det? Intresserad av turneringsspel Holdem i Uppsala. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbio Postad 6 Februari , 2005 Rapport Share Postad 6 Februari , 2005 jodå, jag bor i uppsala och pluggar på UU och har inte spelat livepoker på säkert ett par månader nu känns det som, och abstinensen går inte förbi obemärkt. Känn er fria att lägga till mig på Msn om ni söker tillskott i partiet (eller vill diskutera att dra ihop ett eget.) J_wigerstedt@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts